به گزارش اکونا پرس،

در دیدارهای برگزار شده روز دوشنبه 11 اسفند ماه ابتدا تیم خراسان رضوی با مربیگری الهه تیموری برابر تیم همدان با مربیگری طیبی نوری به میدان رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک مساوی خاتمه یافت تا با ثبت این نتیجه تیم خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی قرار گیرد. تیم همدان نیز در مجموع با کسب یک پیروزی و ۲ تساوی در رده دوم ایستاد.

در دومین دیدار برگزار شده امروز تیم استان گلستان با مربیگری مینا باقری برابر آذربایجان‌شرقی با مربیگری رویا محمودی به میدان رفت که این دیدار در پایان یک بر صفر به سود گلستان خاتمه یافت. با این نتیجه گلستان را در رده سوم رده بندی لیگ بانوان قرار گرفت.
تیم آذربایجان شرقی نیز در پایان کاپ اخلاق مسابقات را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است منیره کیانفر هاکی باز خوب همدان به عنوان بهترین دروازه بان- زینب احمدی از خراسان رضوی به عنوان برترین بازیکن - مینا باقری از گلستان به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره و شبنم میرزایی با ثبت ۳۲ گل زده از ابتدای مرحله مقدماتی مسابقات تاکنون به عنوان برترین گلزن معرفی شدند. ضمنا به تمام مربیان تیمهای برتر این مسابقات تندیس یادبود ویژه از سوی فدراسیون هاکی اهداء شد.

در مراسم باشکوه اختتامیه مسابقات که با حضور دکتر هاجر چنارانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی- حجت الاسلام و المسلمین دکترعبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانى و هنر دانشگاه آزاد اسلامی- دکترمهین فرهادی زاد معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان- دکتر ماندانا رسولی مدیرکل دفتر سیاست گزاری ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان- دکتر معصومه شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون و دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی میزبان شایسته این دوره و دیگر مسئولین محترم لشگری و کشوری و اجرایی فدراسیون برگزار و از قهرمانان و برگزیدگان این دوره با اعطاء مدال و کاپ قهرمانی و جوایز ارزنده تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است،  در این مسابقات جناب دکتر مجید شهیدی (مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان) نیز از سالن مسابقات بازدید کردند.