به گزارش اکونا پرس،

به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو در رتبه بندی جدید المپیکی با توجه به لغو بسیاری از رویدادها، امتیازات تکواندوکاران ثابت بوده و امتیازات گذشته کسر نشده است.

تیم ملی تکواندو بعد از حضور در فینال گرندپری (جایزه بزرگ) در رویدادی شرکت نکرده بودند و پس از ۱۴ ماه وقفه در مسابقات بین المللی صوفیه حاضر شدند. همچنین تیم ملی تکواندو بانوان بعد از یک سال دوری از مسابقات، در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کرد که با احتساب امتیازات این دو مسابقه، مدال آوران توانستند جایگاه خود را در رده بندی المپیکی ارتقاء دهند.

در این رده‌بندی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان با ۳۳۱/۸۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد، در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۲۹۶/۶۶ امتیاز در رده هفتم است، سروش احمدی با ۲۳۳/۴۲ امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد و امیرمحمد بخشی نیز که نشان طلای مسابقات بین المللی صوفیه را بدست آورده، با چهار پله صعود و ۱۵۵/۸۲ امتیاز رده هجدهم را به نام خود ثبت کرد.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم با ۲ پله صعود و ۲۵۹/۱۰ امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۱۳۷/۶۵ امتیاز رده ۳۰ را در اختیار دارد.

همچنین در گروه بانوان رتبه ۵۱، بهترین رده‌ای است که تکواندوکاران ایرانی با کیمیا همتی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با ۷۷ امتیاز و زهرا پوراسماعیل در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم با ۷۴/۸۳ امتیاز در اختیار دارند.