به گزارش اکونا پرس،

 با پیشنهاد علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی تمرینات بدنسازی تیم ملی تیراندازی در اسلحه تفنگ آقایان از اواخر سال گذشته به ناصر پیروردی زاده مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک واگذار شد.
پیروردی زاده در این خصوص گفت: تمرینات بدنسازی هفت ملی پوش تیم ملی تیراندازی آقایان در دو اسلحه تفنگ و تپانچه از سال گذشته و زیر نظر بنده آغاز شد.
در ادامه و از ابتدای سال جدید، تمرینات تیم تفنگ با حضور دو ملی پوش این تیم که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده اند در حال پیگیری است و تا اعزام به توکیو محل برگزاری بازی های المپیک ادامه خواهد داشت.
پیروردی زاده مربی بدنساز تیم ملی تفنگ آقایان در ادامه و با اشاره به این موضوع که با توجه به نزدیک بودن المپیک و احتمال بوجود آمدن لرزش در دستان ملی پوشان تیرانداز، فشار زیادی روی دستان این نفرات وارد نمی کنیم گفت: مهیار صداقت و پوریا نوروزیان اردونشینان این تیم که از روز یکشنبه 15 فروردین دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده اند، در روزهای یکشنبه و سه شنبه در آکادمی ملی المپیک و پنجشنبه ها در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی به تمرینات بدنسازی می پردازند که بیشتر تمرکز ما بر روی کارهای هوازی (برای بالا بردن ظرفیت و توان قلبی عروقی) این عزیزان می باشد.