به گزارش اکونا پرس،

در حالی که همه مجوزهای لازم برای سفر تیم پرسپولیس به هند مهیا شده و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است.  

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و  نیز برای ورود کاروان تیم، تائیدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد.

به همین علت فعلا زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند. طبق قوانین بین‌المللی، مسئولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آنها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم.

مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است. این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یکشنبه) موکول شود اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

منبع: فارس