به گزارش اکونا پرس،

رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور چهار اردونشین تیم ملی پاراتکواندو هستند که به همراه عاطفه کشاورز سرمربی این تیم در آزمون‌های اکو‌کاردیوگرافی، الکترو کاردیوگرافی، تست ورزش و معاینات بالینی دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
عاطفه کشاورز در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم که برای نخستین بار تشکیل شده است گفت: پس از ارسال فراخوانی که از سوی فدراسیون تکواندو به هیأت های استانی این رشته ورزشی انجام گرفت، 8 تکواندوکار دختر که شرایط حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را داشتند برای برگزاری مسابقات انتخابی دعوت شدند.
کشاورز که سابقه عضویت در تیم ملی تکواندو بانوان و همچنین سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی که بهمن ماه سال 1398 و به میزبانی خانه تکواندو پایتخت انجام شد، رایحه شهاب و فاطمه دودانگه جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی آماده سازی این تیم با تأخیر تشکیل شد.
در ادامه و در تاریخ سوم اسفندماه 1399 مسابقه انتخابی دیگری با حضور مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی پاراتکواندو دختران برگزار شد که در نهایت رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور به اردوهای تیم اضافه شدند تا ادامه اردوها با چهار تکواندوکار پیگیری شود.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو دختران در پایان و در رابطه با رویدادهای مهم پیش روی اعضای تیم نوپای پاراتکواندو که به تازگی در مسیر قهمانی وارد شده‌اند گفت: مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو که به میزبانی اردن برگزار خواهد شد، مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا که طی روزهای 24 تا 28 خردادماه در لبنان برگزار می شود و بازی های پارآسیایی جوانان بحرین در آذرماه سال جاری، رویدادهایی است که در آینده ای نزدیک در آن حضور پیدا خواهیم کرد.