به گزارش اکونا پرس،

مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در خصوص عملکرد تیم های ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های ایرانی با مربیان ایرانی بسیار موفق بودند. موفقیت در فوتبال فقط نتیجه بازی و به اصطلاح خودمان پیروزی نیست. فوتبال نحوه بازی، عملکرد تک تک بازیکنان، عملکرد تیم، رابطه مربی وتیم است. تلاش و کوششی که تمام تیم های ما بدون تردید با تمام وجود انجام دادند و در اختیار مربیان بودند، نتیجه اش آمار بسیار مطلوب و خوبی است که اکنون شاهدش هستیم.

وی افزود: رابطه بین مربی و بازیکنان را در این بازیها کاملا حس می کردید. نمایشی که امسال نمایندگان کشورمان در آسیا داشتند، به مراتب بهتر از گذشته بوده و از نظر من بسیار خوب بودند.

محصص درباره عملکرد پرسپولیس در ادامه افزود:  تیم یحیی گل محمدی که صعودشان حتمی هست، حتی با وجود باخت مقابل الوحده، فوتبال قابل قبول و فراتر از گروه خود به نمایش گذاشت.در حقیقت شاهد بودیم که تیم با تغییرات متفاوتی در بازیها ظاهر شد و این موضوع می تواند برای آینده پرسپولیس مفید باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره عملکرد تیم استقلال بیان کرد: از نظر من استقلال در سخت ترین گروه قرار داشت. تیم های الدوحیل والاهلی تیم های بزرگ اسیا هستند اما استقلال با فرهاد مجیدی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. از مشکلات و ایرادات بازی اول و دوم به خوبی استفاده کرد. امیدوارم با همکاری و هفکری تیمی بازیهای خود را به اتمام برساند و البته شب گذشته مسابقه خوبی که انجام داد. 

محصص معتقد است شیوه بازیهای تیم فولاد برگرفته از شیوه بازیهای اسپانیا است. وی در اینباره به سایت فدراسیون گفت: جواد نکونام فوتبال متفاوتی را در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته است که طعم، مزه و شکل فوتبال اسپانیا را دارد. بدون تردید فولاد یکی از تیم های خوب ما برای چند سال آینده خواهد بود.

وی در پایان در خصوص تیم تراکتور گفت: رسول خطیبی تنها یک برد داشته و نشان دهنده این است که در کارهای دفاعی پیشرفت کرده که این موضوع را در مقایسه با مسابقات لیگ می توان کاملا احساس کرد. در مجموع با توجه به نتایجی که کسب کرده عملکردش بسیار مفید بوده و امیدوار هستیم که شاهد حضور نمایندگانمان در مراحل بالاتر باشیم. تیم های ایرانی نمایش قابل قبولی در این پیکارها داشتند. اگر به مربیان ایرانی اعتماد کنیم مطمئن هستم که نمایندگان خوبی در آسیا خواهیم داشت.