به گزارش اکونا پرس،

 ۷۰ روز مانده به شروع بازی های المپیک  توکیو روز گذشته (21 اردیبهشت) مدیران شبکه ورزش با سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک در محل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.
 این نشست با حضور دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک، فرید فتاحیان مدیر بین الملل و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی از طرف کمیته ملی المپیک و  سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش، پوریا ملک آبادی مدیر تولید و محمد سانیانی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش  برگزار شد.
در ابتدای این نشست، رئیس شبکه ورزش سیما گزارش کاملی درخصوص اهداف و برنامه هایی که برای حمایت از کاروان ایران در المپیک توکیو در نظر گرفته شده ارائه داد. وی مهم‌ترین هدف شبکه ورزش در طول مدت برگزاری المپیک را امیدبخشی و تزریق روحیه شور و نشاط به جامعه عنوان کرد و افزود: تمام ظرفیت‌ها را برای نشان دادن توانایی‌ها و تلاش‌های نمایندگان ایران در مسابقات المپیک به کار خواهیم گرفت. ایشان در ادامه توضیحاتی درباره برنامه‌های شبکه ورزش قبل، حین و بعد المپیک از جمله راه اندازی پویش سراسری ویژه المپیک، تولید مستندهای ورزشی، طراحی اختصاصی برای برنامه المپیک، پوشش زنده مسابقات ورزشکاران کشورمان، تولید نماهنگ، تیزر، سرود و غیره را که از ابتدای خرداد ماه آغاز تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت ارائه کرد.
در ادامه دکتر سجادی ضمن تقدیر و تشکر از توجه و برنامه‌ریزی ویژه  شبکه ورزش، آمادگی کامل و حمایت کمیته ملی المپیک برای اجرایی شدن این برنامه ها را اعلام کردند. در ادامه ایشان با استقبال از برنامه‌های المپیکی شبکه ورزش در مدت ۲ ماه مانده تا شروع این رویداد، آن را اتفاقی جدید قلمداد کردند.
دراین نشست هر دو طرف با تاکید بر تأثیر پخش برنامه های ورزشی و به خصوص مسابقات المپیک در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، در دوران کرونا، آمادگی خود را جهت انجام همکاری‌های لازم اعلام کردند.