به گزارش اکونا پرس،

جدال تیم‌های یوونتوس و میلان در فینال جام حذفی ایتالیا با  پیروزی قاطع یووه به پایان رسید تا بیانکونری‌ها برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان کوپا دل ری شوند.

این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی رم برگزار شد در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید.

طبیعی است که آلگری از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی و خوشحال باشد. سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت: با ارائه یک بازی بسیار خوب جام قهرمانی را بالای سر بردیم. بازی استثنایی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. میلان در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم این ما بودیم که بهتر ظاهر شدیم و کار را تمام کردیم.

او ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید بیشتر تلاش و تمرکز داشته باشند تا بعد از بازی جشن قهرمانی بگیرند. بازیکنان یوونتوس وقتی آماده باشند شکست دادن آنها اصلا آسان نیست. در دیدارهای این چنینی برای آشنا شدن با حریف و سبک بازی آنها به کمی زمان نیاز است. ما بازی را خوب شروع نکردیم اما در نیمه دوم فوق العاده بودیم. الان باید خوشحال باشیم و از این فصل بسیار خوب لذت ببریم.

یوونتوس در آستانه کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری A هم  قرار دارد. این تیم در دو بازی آینده خود تنها به یک تساوی نیاز دارد تا برای هفتمین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.