به گزارش اکونا پرس،
پس از انجام هماهنگی های لازم از سوی کمیته ملی المپیک ایران با بخش سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، برگزاری دوره بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی در بخش مدیریت و تبادل دانش توسط کمیته ملی المپیک تعریف شد و این دوره ضمن رعایت نکات مهم و مورد نظر کمیته بین المللی المپیک مانند انجام پروژه های عملیاتی در دوره، همچنین عملی و کارگاهی بودن آن ویژه فدراسیون های ورزشی آغاز و تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است پس از اعلام فراخوان از سوی کمیته ملی المپیک، اسامی نفرات مورد نظر فدراسیون ها برای حضور در دوره مذکور اعلام شد که در نهایت و پس از انجام مصاحبه تخصصی در تاریخ 18 خرداد تعداد 28 نفر جواز حضور در این دوره را کسب کردند.
علاوه بر خانم واریا بورتسوا مدیر بخش مشارکت های دیجیتال کمیته بین المللی المپیک که بعد از ظهر امروز و به صورت وبینار در خصوص مبحث بازاریابی تولید محتوای (IOC) توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه می‌کند، دکتر نصرالله سجادی، دکتر محمد خبیری، دکتر فرشاد تجاری، دکتر علیرضا الهی،و دکتر آرمین امانتی دیگر اساتید این دوره را تشکیل می دهند.
اصول بازاریابی، انواع برند، بازاریابی رویدادهای ورزشی، بازاریابی تولید محتوای (IOC)، بازاریابی ورزشی و آموزش کار با اپلیکیشن های کاربردی در رسانه های اجتماعی عناوین سرفصل های این دوره هستند.
گفتنی است کارگاه عملی با حضور هفت نفر از ورزشکاران و المپین ها،  به منظور انجام کار گروهی و فعالیت عملی (مصاحبه با المپین، ساخت یک رسانه اجتماعی و ...) به گروه های جداگانه ای تقسیم خواهند شد.
شرکت کنندگان در  این بخش با نحوه کاربرد رسانه های اجتماعی و اینکه چطور می توانند از برند قهرمانان و المپین ها در جهت بهبود شرایط بازاریابی فدراسیون مربوطه بهره گرفته و همچنین با روش های محافظت و جلوگیری از تهدیدات پیش رو  آشنا می شوند.
در پایان و پس از انجام داوری کار عملی گروه ها، نفرات برتر انتخاب و از ایشان تقدیر خواهد شد.