به گزارش اکونا پرس،
ششمین  نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو  عصر دیروز و به ریاست دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار شد که هر یک از اعضای کادر با توجه به نشست های قبلی به ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده پرداختند.
در ابتدای این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته درباره سرپرستان کاروان اعزامی به بازیهای المپیک و تصمیماتی که در ستاد عالی بازیها گرفته شده است ارائه کردند . 
سرپرست کاروان ایران در ادامه با تاکید بر اهمیت مسئولیت کادر سرپرستی بعنوان تیمی هماهنگ و یکپارچه ابراز امیدواری کرد با شناختی که از روحیات تک تک اعضا کادر سرپرستی سراغ دارد این گروه بتوانند به نحوی مسئولیت خود را به سرانجام برسانند که موجبارت آرامش و رضایت تمامی اعضا کاروان ایران در این دوره از بازیها را فراهم نمایند.
دکتر سجادی  خطاب به اعضای کادر سرپرستی اظهار داشت : نگاه شما به کاروان اعزامی ورزشکاران ، سرپرستان و کادر فنی و در مجموع تک تک نفرات اعزامی بایستی نگاهی برادرانه و ارزشی و برگرفته از نگاهی باشد که به سرمایه های شخصی خود دارید. بدین معنی که همان گونه که از دارایی و داشته های شخصی خود همچون خانواده مراقبت و حفاظت می کنید بایستی از این سرمایه های ملی نیز در طول بازیها صیانت کنید . 
در ادامه این نشست تخصصی پیمان فخری معاون کاروان گزارشی در مورد روند برگزاری اردوها و آماده سازی ملی پوشان تمامی رشته های اعزامی ارائه داد. 
فرید فتاحیان مدیر واحد بین الملل کمیته ملی المپیک نیز در مورد آخرین وضعیت ثبت نام ها ، کسب سهمیه ها و کارت شناسایی  کاروان ایران و مکاتباتی که با ستاد برگزاری بازیها انجام گرفته توضیحاتی ارائه نمودند . 
محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و عضو کادر سرپرستی کاروان نیز در خصوص آخرین هماهنگی ها با صدا و سیما و کادر خبری اعزامی به بازیها و همچنین فعالیتهای انجام شده برای تهیه و چاپ کتابچه همراه کاروان و هندبوک گزارشی ارائه کردند . 
حمیدرضا سلامی  مدیر واحد تشریفات نیز در خصوص تهیه بلیط کاروان و خروجی ها  و بهداد سلیمی هم در خصوص اخرین وضعیت اندازه گیری و طراحی البسته کاروان اعزامی گزارش دادند . 
 علی رغبتی عضو کادر سرپرستی کاروان در این نشست اظهار داشت :  با شناختی که از اعضای کادر سرپرستی دارم که همگی نیروهای متخصص  و با انگیزه هستند ابراز اطمینان کرد که با روابط انسانی و اخلاقی مناسبی که ایجاد خواهند کرد به بهترین شکل ممکن کارها را پیش خواهند برد . 
سایر مدیران بخش های دیگر کادر سرپرستی نیز گزارشاتی در خصوص فعالیتهای انجام شده در امور مالی، حراست، تدارکات و پشتیبانی و برنامه ریزی و تغذیه کاروان اعزامی ارائه دادند.
برپایی دومین نشست تخصصی ( توجیهی – هماهنگی ) با سرپرستان و مربیان رشته های  اعزامی در هفته آینده از دیگر موضوعاتی مطروحه در این نشست بود .
در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر سید نصراله سجادی بعنوان سرپرست کاروان، پیمان فخری ، فرید فتاحیان، بهداد سلیمی، اصغر فرخی، سید احمد بابایی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، سید فاطمه موسوی و مهدی چراغی بعنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.