به گزارش اکونا پرس،

پاداش آزادکار با اخلاق کشورمان ظهر امروز  با حضور دکتر صالحی امیری  رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر سجادی  سرپرست کاروان،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، پیمان فخری  معاون کاروان، محسن رضوانی عضو هیات اجرایی،بهداد سلیمی،فرید فتاحیان،حمید سلامی و دیگر اعضای کادر سرپرستی در محل دهکده بازیها  به این قهرمان شایسته  پرداخت شد . 

بر اساس این گزارش، پاداش اعطایی کمیته، نقدی و در محل بازیها پرداخت می شود و بدیهی است که بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان پاداشی جداگانه از سوی دولت به مدال آوران این دوره از بازیهای المپیک نیز پس از بازگشت به کشور و با حضور رئیس جمهور اهدا خواهد شد. بر اساس تصمیم وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران طلای بازیهای المپیک توکیو ۲ میلیارد تومان ،برای مدال آوران نقره یک میلیارد و دویست میلیون تومان و برای مدال آوران برنز ۸۰۰ میلیون تومان از سوی دولت پرداخت خواهد داشت.

طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو  پاداش نقدی بعنوان پاداش پای سکو در همان محل دهکده بازیها به مدال آوران اهدا خواهد شد.