به گزارش اکونا پرس،

فرزاد هوشیدری کاپیتان این تیم در خصوص اردوهای آماده‌سازی تیم هاکی روی یخ و آزمون مذکور گفت: تمرینات تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ از مهرماه سال گذشته آغاز و از ابتدای خردادماه سال جاری با دعوت از 32 بازیکن وارد فاز جدیدی شد.

وی افزود: در جریان این اردو که به مدت سه ماه و تا 31 شهریورماه در پیست یخ بازار بزرگ ایران ادامه خواهد داشت، تا کنون 10 ورزشکار با ارائه عملکردی مناسب و به تشخیص کادرفنی، موفق به تثبیت جایگاه ثابت خود در تیم ملی شده اند.

اسامی این ورزشکاران که طبق زمان بندی انجام شده، در دو گروه و ظرف امروز و فردا در آزمون‌های تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی آکادمی ملی المپیک شرکت می کنند عبارت است از : فرزاد هوشیدری، فرشاد مقدسی، نیما مهربان، محمدامین کره ای، دانیال باقری، مازیار قربانی، آرمان بحری، امیر حیدری، اویس حسن زاده و جلال کیهان فر.

کاپیتان تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ آقایان در ادامه و در رابطه با رویدادهای مهم پیش روی این تیم گفت: علاوه بر مسابقات جهانی هاکی روی یخ (دیویژن چهار) که اسفندماه سال جاری و به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد، اعضای این تیم، مهرماه به تورنمنت آلمان و اردیبهشت ماه سال 1401 به رقابتهای دیویژن 3 آسیا در سنگاپور اعزام می شوند.

شایان ذکر است تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ آقایان که در مسابقات دیویژن چهار جهانی، با تیم های کویت، سنگاپور، فیلیپین، قرقیزستان و مالزی در یک گروه قرار گرفته است، در صورت کسب عنوان قهرمانی به دیویژن سه جهان صعود خواهد کرد.