به گزارش اکونا پرس،

صالحی امیری در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به مانوئل مونتایا سرمربی تازه به خدمت گرفته شده تیم ملی هندبال، اظهار امیدواری کرد با حضور این مربی هندبال ایران بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.
رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اینکه تلاش و هدف گذاری فدراسیون هندبال باید کسب مجوز حضور در المپیک 2024 پاریس باشد افزود: بنده رزومه آقای مانوئل را دیدم و خوشحالم که یک مربی با تجربه و با دانش فنی بالا برای کمک به این رشته ورزشی به ایران سفر کرده است.
دکتر صالحی امیری با بیان اینکه هندبال ایران دارای ظرفیت های بالایی است و با شناختی که از آقای پاکدل دارم می دانم ایشان تلاش شبانه روزی برای اعتلای این رشته ورزشی پر طرافدار می کنند اظهار داشت: بنده امیدوار به موفقیت هندبال ایران در آسیا و همچنین مسابقات جهانی هستم و مطمئن باشید مجموعه کمیته ملی المپیک برای رسیدن به این هدف تمامی حمایت‌های لازم را از رشته ورزشی هندبال خواهد داشت.
در ادامه آقای مانوئل مونتایا که علاوه بر سوابق مربیگری در رده تیم های پایه، در تیم های باشگاهی و ملی نیز به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است، با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از حضور در کشور ایران بسیار خوشحال هستم.  مطمئن باشید تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به هندبال ایران به کار خواهم گرفت.