به گزارش اکونا پرس،

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان  کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران با وفایش عنوان داشت در این نشست ابعاد مختلف و کلی عملکرد کاروان اعزامی به المپیک 2020 مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم نتایج نهایی و تجارب آن مفید واقع شده وبرای آینده بکار آید.
سپس پیمان فخری رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی و معاون کاروان اعزامی به این دوره از بازیهای المپیک گزارش مبسوطی از عملکرد کاروان مشتمل بر نفرات اعزامی،آنالیز رشته ها ،سهمیه های کسب شده، پیش بینی فدراسیون ها و نتایج نهایی کسب شده ارائه نمود.
در ادامه علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و عضو کادر سرپرستی  کاروان اعزامی به ارائه تحلیلی از نتایج این دوره از بازیها پرداخت که مورد توجه و تایید هیات اجرایی قرار گرفت و پس از آن اعضای هیات اجرایی نسبت به دستاوردها و نتایج بدست آمده نظرات خود را  ابراز نمودند.
در خاتمه این نشست مقرر شد در یکی از جلسات آتی هیات اجرایی از زحمات کادر سرپرستی و فدراسیونهای  مدال آور تقدیر بعمل آید و از سوی کادر سرپرستی، گزارش کاملی با توجه به گزارشات و پیش بینی  فدراسیون ها و نتایج کسب شده بصورت مجلد تهیه تا ضمن نمایان شدن نقاط قوت و ضعف کاروان این تجارب حاصله ثبت و برای بهره وری در برنامه های آتی مورد استفاده قرار گیرد.