به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، بازدید از مراکز آکادمی نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و مرکز پزشکی ورزشی، آشنایی با نحوه خدمات رسانی این مراکز به قهرمانان و تیم های ورزشی و همچنین گفتگو با محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی و مدیران مراکز مذکور از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.
گفتنی است این هیأت صربستانی که از صبح روز گذشته وارد ایران شده اند، از دانشگاه شهید بهشتی و مجموعه ورزشی میثاق تهران بازدید کرده و امروز نیز علاوه بر بازدید از امکانات تیم های ملی شنا، قایقرانی، بسکتبال و والیبال در مجموعه ورزشی آزادی و در ادامه بازدید از آکادمی المپیک، ضمن حضور در کمیته ملی المپیک در جلسه ای با دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های شنا، شیرجه و واترپلو، والیبال و قایقرانی حضور پیدا کردند.
بازدید از دانشگاه آمل و عقد تفاهم نامه همکاری در روز یکشنبه و جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و بازدید از خانه کشتی این استان در روز دوشنبه از دیگر برنامه های این هیأت صربستانی خواهد بود.

لازم به ذکر است علاوه بر سینیشا یاسنیچ رئیس آکادمی ملی المپیک و لئون لوکمان بنیانگذار آکادمی ورزش صربستان، برانیمیر نشیچ سرپرست امور حقوقی، زوران یوکوویچ مدیر آموزش و بوریس پوپوویچ مدیر بازاریابی این آکادمی نیز در این بازدید حضور داشتند.