به گزارش اکونا پرس،

در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تلاش جهت استمرار موفقیت های ورزش در برنامه های آتی عنوان داشت می بایست بر روی ثبات مدیریتی در فدراسیون ها تمرکز و در بررسی ها شرایط ورزش کشور، تمام موقعیتها را در نظر گرفت چرا که در ارزیابی ها توجه به منافع ملی و کلان ورزش اصل است. 
وی تصریح کرد: بدون تردید در هر مجموعه ای نقاط ضعف و قوت وجود دارد ولی نباید فقط به ضعف ها پرداخت و بر روی آن تمرکز کرد بلکه می بایست به نقاط مثبت و برجسته هم توجه کرد و زبان تشکر و تقدیر داشت و از فدراسیون ها باید حمایت های لازم را داشته باشیم. 
سپس آیین نامه جدید کمیسیون ورزشکاران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. آیین نامه قبلی با توجه به دستورالعمل کمیته بین المللی المپیک و با همکاری کمیسیون ورزشکاران و سرکار خانم طاهریان و پس از اعمال اصلاحات لازم مقرر شد آیین نامه مذکور در نشست هفته آتی کمیسیون به اطلاع اعضای آن برسد تا در آینده ای نزدیک فرایند برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران طبق آیین نامه جدید صورت پذیرد. 
در خاتمه این نشست طرح ها و برنامه های روز آمد سازی و بهینه سازی آکادمی ملی المپیک ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ، سپس درخواست های واصله از سوی فدراسیونهای ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید. 
همچنین در حاشیه این نشست از سرمربیان تیم های ملی کاراته و تیراندازی که ورزشکاران آنها موفق به کسب مدال المپیک توکیو شده اند با حضور مسئولین فدراسیون های مربوطه تقدیر بعمل آمد.