به گزارش اکونا پرس،

فریدون اصفهانیان در ابتدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان گفت: در راستای استقلال فدراسیون فوتبال و هیئت‌ها سختی‌ها کشیده شد. جلسات مختلفی برگزار شد که ماحصل آن تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال بود. امیدواریم اساسنامه هیئت‌ها نیز به تصویب برسد و نقشه راه مناسبی برای هیئت‌ها باشد. فوتبال زنجان با داشتن مربیان سطح بالا در آسیا و داوران لیگ برتر و داوران بین المللی در فوتبال پتانسیل خوب و زیادی دارد و انشالله به زودی در فوتسال نیز حاضر خواهیم شد. روند بسیار خوب تیم ملی و همچنین صعود تیم ملی بانوان و امید را به مسابقات آسیا تبریک عرض می‌کنم و از زحمات عزیزی خادم از تیم های ملی نهایت قدردانی را دارم.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در سخنانی کوتاه در این مجمع انتخاباتی گفت: استان زنجان زیرساخت خوبی برای فوتبال دارد اما باید پرورش استعدادها مد نظر قرار گیرد.
وی بر توجه به فوتبال شهرستان ها تاکید کرد و افزود: باید در تمام حوزه های داوری، بازی و مربیگری این توجه کامل باشد. باید حمایت بخش خصوصی را جذب کرد. اداره کل نیز در حال رایزنی است و ۵۰ شرکت و کارخانه احصا شدند که در حال مذاکره هستند. امیدواریم صنعت استان به کمک ورزش بیاید.
وی در پایان گفت: در فوتسال پیشرفت هایی داشتیم و با حمایت مالی موفق تر خواهیم بود.

نادر بلباسی نیز پس از کسب رای از سوی اعضای مجمع گفت: از اعضای مجمع به دلیل اعتمادی که به من و برنامه هایم کردند بسیار سپاسگزارم. امیدوارم بتوانیم در فوتبال زنجان از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنیم. در پایان بار دیگر از عزیزی خادم بابت حضور در زنجان و این مجمع تشکر می‌کنم.

شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان گفت: از تمام ظرفیت ها استفاده کنید تا تحول ایجاد شود و رتبه ی زیبنده ای در سطح کشور کسب کنید. امیدواریم با مدیریت جدید، تغییر مسیر در فوتبال استان صورت گیرد و فدراسیون هم حامی خواهد بود.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم موفقیت های اخیر فوتبال انگیزه ایجاد کند تا کار های بزرگ تر انجام شود. وقتی تیم امید ایران با سه برد پی در پی در زمین میزبان می برد و به مسابقات آسیایی ازبکستان راه پیدا می کند، یعنی پتانسیل بالاست و فقط مدیریت می خواهد. نگاه فدراسیون توسعه محور است و از هیات های استانی حمایت می‌کنیم. در این بین استان زنجان زیرساخت خوبی برای فوتبال دارد در تمام بخش ها بویژه بانوان حمایت خواهیم کرد و استان زنجان نیز در این حوزه ثابت کرده که می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی افزود: در کنار هیات‌های استانی هستیم، چرا که یکی از پایه های اساسی توسعه فوتبال است. هماهنگی اداره کل با فوتبال استان ارجح و بسیارمهم است و همواره تعامل سازنده بوده است.
عزیزی خادم تصریح کرد: خوشبختانه فوتبال ملی به آرامش رسیده است. تاکنون به دلیل تعدد مسابقات از جمله مسابقات تیم ملی در بحرین و پس از آن مسابقات مقدماتی جام جهانی، جام جهانی فوتسال، مقدماتی جام ملتهای بانوان، مقدماتی زیر 23سال آسیا و مسابقات رده های سنی کافا سرکشی و حمایت از هیات‌ها شاید به خوبی صورت نگرفت اما از این پس به شکل خیلی جدی‌تری موضوعات را پیگیری می‌کنیم و توسعه متوازن فوتبال در همه استانها یکی از اولویت های اصلی ما است.. ضمن اینکه منتخبان هیات‌های استانی نیز بهتر است از پتانسیل رقبای انتخاباتی خود استفاده کنند.