به گزارش اکونا پرس،

خداداد عزیزی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: من در مورد این تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ نظری ندارم و این موضوع حق مسلم او است، اما فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد و می‌شد طارمی را به تیم ملی دعوت کرد تا مشکلات بین او و سرمربی تیم ملی حل شود و یا اگر این مشکلات حل نشد او را در ترکیب اصلی قرار ندهند و اینگونه او تنبیه می‌شد.

او ادامه داد: ما اگر نتوانیم بدون مهدی طارمی یا حتی سردار آزمون ۲ تیم لبنان و سوریه را شکست بدهیم خاک بر سر فوتبال کشورمان، اما ما می‌توانیم مثل آب خوردن این ۲ تیم را شکست دهیم. این اختلافات در گذشته نیز در فوتبال کشورمان وجود داشته است، اما باید این مسئله بهتر مدیریت می‌شد. من و علی دایی سه روز قبل از بازی با استرالیا با همدیگر بحث شدیدی کردیم، اما افتخاری این مسئله را مدیریت کرد و ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

عزیزی در خصوص تماس باقری مربی تیم ملی با طارمی بیان کرد: کریم باقری ۲ بار با مهدی طارمی تماس گرفته است، اما او جواب تماس را نداده است و باقری بابت این مسئله مقداری از او دلخور است و یکی از دلایل دعوت نشدن طارمی به تیم ملی این بوده است که اسکوچیچ نیز سه بار با طارمی تماس گرفته است و او باز هم جواب تماس را نداده است.