به گزارش اکونا پرس،

لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما خوشحالیم بعد از ۷۶۵ روز، فردا هواداران در ورزشگاه حضور می‌یابند. ان شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم که با برد تیم پرسپولیس همراه باشد و یک پیروزی خوب تقدیم هواداران کنیم.

او درباره نحوه بلیت فروشی در بازی فردا و تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: طبق هماهنگی با سازمان لیگ قرار شد که با همان ظرفیت ۵ هزار نفر بلیت فروخته شود. بلیت فروشی ما از طریق اپلیکیشن اوانو است و هواداران باید این اپلیکیشن را نصب کنند تا کد هواداری را دریافت کرده و بلیت خریداری کنند. این برای اولین بار است که باشگاه پرسپولیس این کار را انجام می‌دهد. افرادی که کد هواداری دارند در نهایت می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

او گفت: هواداران ما فردا فرهنگ بالای خود را نشان می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهیم که حتما شیوه نامه‌ها را رعایت کنند. کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از روز گذشته نشانه گذاری صندلی‌ها را انجام داده و جا‌هایی که هواداران باید بنشینند، مشخص شده است. خواهش می‌کنم که هواداران ما از درب شرقی وارد استادیوم شوند، چون درب غربی بسته است و تجمع در یک محل ورودی نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: همان طور که هواداران ما در گذشته فرهنگ بالای خود را نشان داده اند، در بازی فردا هم رعایت کنند. به هر حال حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در چند بازی آزمایشی است و رفتار آن‌ها در تصمیم مدیران تاثیرگذار خواهد بود و ان شاءالله این موارد را تماشاگران رعایت می‌کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.