به گزارش اکونا پرس،

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته دختران رده سنی امید در رابطه با اردوهای آماده سازی این تیم گفت: پس از پایان مسابقات کشوری کاراته امیدهای دختران که اواخر مهرماه به میزبانی زنجان برگزار شد، بلافاصله نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی امید دختران در این استان برگزار و در نهایت در هر یک از اوزان پنجگانه این رده سنی، سه ورزشکار جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند.
وی افزود: در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی که برای مشخص شدن نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا انجام گرفت، پنج کاراته کای فیکس تیم ملی کاراته امید دختران مشخص شدند.
ستاره موسوی در ادامه ابراز داشت: این نفرات که از پنج استان مختلف هستند، چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در کنار کاراته کاهایی که به صورت کمکی در اردو حضور دارند، از 26 آبان در تهران آغاز کرده اند که تمرینات فنی کاراته را در سالن شهید کبگانیان و تمرینات بدنسازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
سرمربی تیم ملی کاراته امید دختران ضمن اشاره به اینکه این اردو تا 5 آذر ادامه خواهد داشت افزود: اردونشینان این تیم، طی روزهای 10 تا 17 آذر پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در تهران سپری خواهند کرد و در نهایت و با برگزاری اردوی نهایی و متصل به اعزام، اعضای این تیم به آلماتی قزاقستان محل برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
اسامی پنج کاراته کای اردونشین تیم ملی امید دختران اعزامی به مسابقات مذکور به شرح زیر است:  
منفی 50 کیلوگرم: زینب جعفرنژاد، منفی 55 کیلوگرم: زهرا بنیانی، منفی 61 کیلوگرم: آتوسا گلشاد نژاد، منفی 68 کیلوگرم هنگامه بی غم و در وزن مثبت 68 کیلوگرم آیدا خوشبختی.


شایان ذکر است: علاوه بر ستاره موسوی، نگار حسینی و فائزه ترکمان به عنوان مربی، ندا علوی سرپرست و دره عقیلی به عنوان مربی بدنساز، دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر تا 1 دی ماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.