به گزارش اکونا پرس،

فاطمه اسلامی سرپرست تیم ملی کوراش بانوان در خصوص اردوهای آماده‌سازی این تیم گفت: نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی کوراش بانوان در ابتدای مردادماه، به میزبانی شهر قائمشهر و با حضور 42 ورزشکار متشکل از سه نفر اول اوزان مختلف مسابقات کشوری و عنوان داران سالهای گذشته در این رشته ورزشی برگزار شد.
در ادامه و پس از نخستین دور از مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم که با حضور داوران ملی برگزار شد، 22 کوراش‌کار برتر، جواز حضور در اردوی بعدی این تیم را کسب کردند.
وی افزود: هم اکنون و پس از برگزاری دو مرحله اردوی  دیگر در شهر بجنورد و حضور اردونشینان در مسابقات انتخابی، 17 ورزشکار به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند که تمرینات خود را در آکادمی ملی ووشو و آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند. صبح امروز این نفرات در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
فاطمه اسلامی در خصوص رویدادهای پیش روی تیم ملی کوراش بانوان ابراز داشت: مسابقات کوراش قهرمانی آسیا که با توجه به شرایط کرونا، اسفند ماه سال جاری یا اردیبهشت 1401 به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد، مسابقات کوراش قهرمانی جهان در هندوستان و بازی های آسیایی هانگژو سه رویداد مهم و پیش روی این تیم می باشند.  
دنیا آقایی، لیلا سیاه وشی، صبا کرمعلی، نسرین محمد صالحی، پردیس عیدی وندی، آرزو سلیمی، سحر غنی‌زاده، صدف بیرانوند، طاهره آذرپیوند، زهرا باقری، سارا علیپور، سمانه خجسته، فاطمه برمکی، هدیه یزدانی، کیمیا آزموده، فاطمه شبانی و محیا اکبری، اردونشینان تیم ملی کوراش بانوان هستند که تمرینات خود را زیر نظر بتول پاکروح سرمربی و فاطمه فرخی بدنساز این تیم پیگیری می کنند.