به گزارش اکونا پرس،

سید مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مطالبات کالدرون را به صورت کامل پرداخت کردیم و برای بخشی از این پول از وکیل او تاییدیه گرفتیم. تاییدیه نهایی را پنجشنبه از وکیل کالدرون می‌گیریم و جمعه می‌توانیم برای بازگشایی پنجره اقدام کنیم.

صدری درباره جدایی رادوشوویچ گفت: مطالبات رادوشوویچ یورویی بود و باید از بانک مرکزی برای انتقال پول به حساب او مجوز می‌گرفتیم. رادوشوویچ به دفتر من آمد و قرار شد ۵۰ هزار یورو به حسابش بریزیم و ظرف ۳ هفته آینده ۳۰ هزار یورو به او بدهیم تا بدهی فصل گذشته پرداخت شود و مانند بقیه بازیکنان ۲۰ درصد بابت فصل جدید دریافت کند. به وکیل او و فیفا نامه زدیم و اعلام کردیم که دوست داریم او برگردد تا پرونده جدیدی برای باشگاه باز نشود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: رادوشوویچ گفت ناراحت است که چرا به اندازه بقیه بازیکنان دریافتی نداشته است. ما تعهد کردیم و به او پول دادیم، اما رادوشوویچ بلافاصله پس از دریافت پول از ایران رفت. به او پیام دادم و گفتم که کار قشنگی انجام نداده است، زیرا ما به هم اعتماد کردیم.

او در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: ان شاالله بزرگ تر‌ها تصمیمی که خیر است را می‌گیرند. در ۳ ماه و نیم گذشته که سرپرست بودم، تمام اختیارات مدیرعاملی را داشتم. برخی‌ها برای باشگاه حاشیه سازی می‌کنند، در حالی که سابقه داشته یک فرد به مدت ۲ سال سرپرست باشگاه پرسپولیس بوده است. ما به هواداران اطمینان می‌دهیم که با شرایط کنونی ضربه‌ای به پرسپولیس نمی‌خورد و باشگاه بدون مشکل کارش را ادامه می‌دهد. من با قدرت در خدمت باشگاه و هواداران هستم و تا روزی که در باشگاه باشم، به کارم ادامه می‌دهم.