به گزارش اکونا پرس،

در این مراسم دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات پیشکسوتان فدراسیون تنیس ابراز داشت:واقعیت اینست که پیشکسوتان وقتی وارد فضایی می شوند به آن فضا روح می دهند و در واقع سرمایه های بسیار ارزشمند فدراسیون های ورزشی هستند.
وی افزود: موفقیت ورزشکاران کشورمان در رقابتهای بین المللی بخصوص در بخش بانوان جدای از غرور ملی  یک پرستیژ ملی هم به همراه دارد و این موضوع مهم است و به همین دلیل در نشست های ستاد عالی همواره نگاه ما بر اعزام بانوان به رقابت های بین المللی حمایت آمیز است.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:موفقیت خانم مشکات الزهرا برای ما بسیار ارزشمند است و وی این موفقیت را با تلاش و حمایت بدست آورده است  و از مسئولین فدراسیون،پیشکسوتان و مربیان قدردانی می کنم.
رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: با وجود پیشکسوتان ارزنده ای همچون شما و حضور نسل جدید، جوان و با انگیزه  و برنامه های فدراسیون، من آینده این رشته المپیکی را درخشان می بینیم و امروز اینجاییم تا به نمایندگی از جامعه ورزش بانوان کشور ضمن تقدیر و بدرقه خانم مشکات الزهرا از پیشکسوتان،این ریشه های همیشه سبز فدراسیون نیز تقدیر کنیم.
در ادامه داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از دکتر صالحی امیری به پاس راه اندازه موزه ملی ورزش و نصب سردیس های مفاخر ورزش کشور عنوان داشت: تا در صورت لزوم تعدادی از پیشکسوتان و مفاخر تنیس نیز سردیسشان ساخته و در موزه نصب گردد که با موافقت رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.
در خاتمه از سوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون، از پیشکسوتان تنیس و خانم مشکات الزهرا تقدیر بعمل آمد.