به گزارش اکونا پرس،

بعد از انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال یکی از دغدغه‌هایی که او داشت و در صحبت با عزیزی خادم آن را مطرح کرد به‌کارگیری ‌‌یک مربی خارجی در کادر فنی تیم بود و بعد از قبول این موضوع از سوی عزیزی خادم و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال وحید شمسایی دستیار خارجی خود را معرفی کرد. 

وحید شمسایی در این‌باره می‌گوید: من آدم صریح و رکی هستم و سعی کردم همیشه راستگو باشم و از کسی هم ترسی ندارم. حقیقتا تا به امروز جلسات مختلفی با عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال داشتم. در آن مقطع به ما اعلام شد که بگذارید تکلیف بازی‌های تیم ملی فوتبال در ‌مقدماتی جام جهانی مشخص شود و بعد از آن جلسه‌ای برگزار کنیم. در همین مدت در جلساتی که با عزیزی خادم داشتم در مورد دستیار خارجی هم صحبت شد و خوشحالم از این که وی اگر حرفی را می‌‌زند‌ به آن عمل می‌کند. در نهایت با حضور مربی خارجی موافقت خود را اعلام کرد. بعد از موافقت وی در آن مقطع با چند مربی مذاکره کردیم که در نهایت با میکوئل اسپانیایی به توافقاتی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که مربی اسپانیایی چه زمانی کار خود را با تیم ملی فوتسال ایران شروع خواهد کرد؟  گفت: به دلیل‌ این‌که تغییراتی در مسابقات از سوی AFC  به‌وجود آمده مقرر شد که ما هم تغییراتی در مورد نحوه ‌حضور و همکاری دستیار خارجی داشته باشیم. قرار شد که سفال‌منش با این مربی صحبت‌‌های نهایی را در مورد این تغییرات داشته باشد که در صورت موافقت وی، قرارداد آن هم از سوی فدراسیون نهایی شود.