به گزارش اکونا پرس،

رحمان رضایی، مدافع اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی قطر گفت: خوشحالم که بازیکنان در دو دیدار اخیر برابر تیم های عراق و امارات به پیروزی رسیدند و سریع ترین صعود ایران به جام جهانی را به ثبت رساندند.

مدافع پیشین تیم ملی در ادامه افزود: تیم ملی برابر عراق و امارات نمایش خوبی را از خود نشان داد و با خلاقیت بالایی که در تیم دیده می شد و بازی‌های تک ضرب و ترکیبی خوب بچه‌ها، توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد کنیم، موضوعی که نشان از این دارد که تک تک بازیکنان ایران به پختگی مطلوبی رسیده‌ و تیم ملی این روزها شرایط خوبی را سپری می‌کند و معتقدم می‌توان به اسکوچیچ در جام جهانی اعتماد کرد.

رضایی با اشاره به صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر گفت: تدبیر، مدیریت و شجاعت رییس فدراسیون در این صعود خیلی پررنگ است. با توجه به مشکلاتی که در ادوار گذشته در فدراسیون فوتبال بود و حتی این امکان نیز وجود داشت که تیم ملی با یک تساوی از گردونه رقابت ها حذف شود، اما این صعود زودهنگام شبیه به یک معجزه برای ما بود. رییس فدراسیون توانست با درایت خود شرایط آرام و امنی را برای تیم ملی فوتبال فراهم کند و این صعود بسیار ارزشمند است. جا دارد به تمامی ارکان فدراسیون که به نحوی مقدمات این صعود شیرین را فراهم کرده تا تیم ملی با اقتدار در قله فوتبال آسیا قرار گیرد، یک خسته نباشید جانانه بگویم.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در صدر جدول گروه قرار دارد، گفت: حفظ رکورد صعود بدون شکست به جام جهانی برای اسکوچیچ و ملی‌پوشان خیلی مهم است و این مسئله می‌تواند انگیزه ویژه ای برای بچه‌های تیم ملی و کادر فنی باشد تا با تمام قوا و برای کسب پیروزی در دو دیدار باقی مانده به میدان بروند و با اقتدار و بدون شکست به کارمان در این مرحله از بازی‌ها ادامه بدهیم.