به گزارش اکونا پرس،

حسن کامرانی فر در گفتگویی که با شبکه خبر داشت، از ادامه همکاری با مهدوی کیا خبر داد. وی در این زمینه گفت: تمام اخبار قبلی گمانه زنی رسانه ها بوده است. هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال، صحبت کرده و تقریبا کار تمام شده است و ان‌شاءالله آقای مهدوی کیا همچنان در کنار تیم ملی امید به عنوان سرمربی خواهند بود و در ادامه راه نیز در کنار تیم امید هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان داد: با توجه به اینکه ایشان در بازی های مقدماتی تیم را ارنج کردند و در ادامه نیز با توجه به بازی های سختی که در پیش داریم و گروه دشواری که قرار گرفته ایم، خود آقای مهدوی کیا همچنان سرمربی هستند.

او ادامه داد: البته هیئت رئیسه جدید به این نیاز داشت که با مدل جدید و برنامه ریزی جدید، کارهایی را جهت تقویت تیم امید انجام دهد.

وی درباره مشکلات قرارداد کادرفنی تیم ملی امید و اینکه هزینه های آن پرداخت شده است یا خیر نیز پاسخ داد: بله تمام این مشکلات مرتفع شده و تعاملی بین فدراسیون فوتبال و آقای مهدوی کیا برقرار شده است و ایشان همچنان کار خودشان را در تیم امید ادامه می دهند. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی های پیش رو را با موفقیت انجام دهیم.

کامرانی فر در پایان گفت: از کمیته ملی المپیک نیز تشکر می کنیم که از تیم ملی امید حمایت همه جانبه داشته اند و در ادامه هم، حمایت های خودشان را به تیم امید خواهند داشت. ان‌شاءلله بتوانیم مسیری که پیش گرفته ایم، ادامه دار باشد و اتفاقات خوبی برای تیم امید رخ بدهد و به همان هدف نهایی که حضور در المپیک است، برسیم.