به گزارش اکونا پرس،

مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل گل گهر انجام دادیم و مستحق کسب این سه امتیاز بودیم. این سه امتیاز ما را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی کمک فراوانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظرم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و دو تیم بارها روی دروازه یکدیگر خلق موقعیت کردند و توانستیم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی یک پیروزی باارزش را به دست بیاوریم.

مهدی پور افزود: من به این بازیکنان افتخار می‌کنم و از اینکه در کنار آنها بازی می‌کنم لذت می‌برم. ما برای پیروزی در این بازی با جان و دل به میدان رفتیم و شاید باورتان نشود وقتی بازیکنان از رختکن بیرون آمده بودند خیلی از آنها دچار آسیب دیدگی شده بودند.

هافبک تیم استقلال با ناراحتی از اتفاق پیش آ‌مده برای مرادوند و یزدانی دو بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: خدا نگذرد از باعث و بانی کسانی که نمی‌خواهند استقلال به قهرمانی برسد خیلی از دقایق بازی ما در زمین خیلی غریب بودیم و دلم برای خودمان می‌سوخت چون خیلی‌ها دوست ندارند استقلال به عنوان قهرمانی برسد.

وی در خصوص پنالتی دقایق آخر برای استقلال نیز بیان داشت: من خودم به آن صحنه خیلی نزدیک بودم و فکر می‌کنم کمک داور در آن صحنه به خوبی تصمیم گرفت و باعث شد که  حق ما ضایع نشود.

مهدی‌پور در پایان در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و باید تلاش کنیم امتیازات را برای رسیدن به قهرمانی جمع کنیم.