به گزارش اکونا پرس،

در این دیدار دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به علیرضا پاکدل و سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال گفت: هندبال از فدراسیون های برنامه محور و پرتلاش بوده و دارای رئیس فدراسیون زحمتکشی می باشد و بنا بر تاکیدات  آقای دکتر صالحی امیری مبنی بر حمایت از فدراسیون های برنامه محور و پر تلاش، کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این فدراسیون دارد.
وی در ادامه تصریح کرد:شناخت خوبی از شما  بعنوان بازیکن و سرمربی داشته که افتخارات بسیاری در این زمینه کسب کرده ایدو بدون تردید هندبال ایران با حضور آقای پاکدل و کادر اجراییشان و شما روز های خوبی در پیش خواهد داشت.
سعیدی تصریح کرد:هندبال از رشته های پربرخورد بوده به همین دلیل کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال  خواهد بود،ما برنامه ریزی خوبی در خصوص انجام تست های آمادگی جسمانی در تیمهای مختلف ملی جهت جلوگیری از آسیب های  ورزشی داشته و برای هندبال نیز همین برنامه را اجرا خواهیم کرد و در همین راستا می توانید پس از بازدید از موزه ملی ورزش از امکانات آکادمی ملی المپیک نیز دیدن نمایید.
دبیر کل کمیته  ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت:قطعا هندبال ایران با مدیریت خوبی که آقای پاکدل دارد  در کنار زحمات شما ظرفیت خوبی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای مختلف آسیایی و جهانی  دارد که این امر مستلزم برنامه ریزی،استعداد یابی،تامین امکانات و دیدارهای مختلف تدارکاتی است و دراین زمینه کمیته در حدتوان حمایت همه جانبه ای از هندبال خواهد داشت.
در ادامه سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال مردان تصریح کرد:خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و می دانم که از بزرگان کاراته ایران  بوده  و سوابق ارزنده ای دارید شاید برای شما جالب باشد که بگویم که من اولین رشته ورزش ام کاراته بود و دارای کمر بند مشکی می باشم.
وی تصیریح کرد:از حمایت های رییس کمیته ملی المپیک از هندبال تقدیر و تشکر می کنم چون اطلاع دارم که نگاه ویژه ای به هندبال داشته و از حامیان این رشته می باشند همین موضوع ما را دلگرم تر می کند ،در خصوص آسیب های ورزشی به نکته درستی اشاره کردید و این نشان می دهد بخوبی به ماهیت ورزش های مختلف آگاهی دارید و اتفاقا خیلی علاقه مندم از آکادمی ملی المپیک نیز بازدید کنم .
وسلین ووویچ در خاتمه گفت:پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند که احساس کردم سالهاست که دارم در این کشور زندگی می کنم و بدون تردید تمام توانم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران بکار خواهم بست.
در خاتمه سرمربی تیم ملی  هندبال مردان به بازدید از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک پرداخته و سپس راهی آکادمی ملی المپیک شد تا از امکانات مختلف آن دیدن نماید.