به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان دختر آسیا از ۱۶ تا ۲۳ خرداد با حضور ۱۱ تیم در شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.
امکاناتی که کشور میزبان برای این رقابت‌ها در نظر گرفته است کیفیت لازم را ندارد و می‌توانست با برنامه‌ریزی شرایط بهتری را برای تیم‌‌های شرکت کننده فراهم کند.‌
سالن‌های تمرینی این شهر از نظر نور، کف‌پوش، سیستم سرمایشی و تهویه وضعیت خوبی ندارد. برای روشنایی سالن در سقف لامپ‌های مهتابی نصب شده که تعداد زیادی از آنها سوخته و تعویض نشده است. سیستم سرمایشی سالن هم چند پنکه است که تاثیری در خنکی محیط ندارد.
از طرف دیگر کف‌پوش سالن پارکت چوبی است و کیفیت ندارد و از استاندارد لازم برخوردار نیست. سرویس‌های بهداشتی هم به علت نظافت نامناسب قابلیت استفاده ندارد و عملا تمرین والیبالیست‌ها در شرایط سختی برگزار می‌شود.
میزبانی نامناسب تایلندی‌ها فقط مختص به سالن تمرین نیست بلکه اتوبوس‌هایی که برای جابه‌جایی وررشکاران در نظر گرفته شده قدیمی و گرم است. همین موضوع رفت و آمد در هوای گرم ناخون پاتوم را سخت کرده است.
باتوجه به اهمیتی که AVC به رده‌های پایه می‌دهد انتظار بر اینکه بود که کشورهای میزبان هم توجه بیشتری داشته باشند و امکانات بهتری را فراهم کنند.