به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با خانم امینا مانیا مدیر کل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و اقای پاتریک ویلسون رئیس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفت و گو کردند .
در این نشست در خصوص اساسنامه فدراسیون، برگزاری و نحوه  انتخابات و موضوعاتی چون ورزش پاک و مقوله دوپینگ در ورزش وفدراسیون  گفتگوهای سازنده ای انجام گرفت.
دکتر صالحی امیری در این باره اظهار داشت:طی مذاکرات در نشست فوق و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون دوچرخه سواری ایران مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری متقاعد شد تا با تمرکز بر آینده این فدراسیون ،سریع انتخابات برگزار وباایجاد ثبات برنامه های بلندمدت پیگیری شود مقر شدفدراسیون جهانی طی چند روز آینده رسما  موافقت خود را نسبت به اساسنامه  فدراسیون دوچرخه سواری اعلام و پیرو آن انتخابات فدراسیون انجام شود تا دوچرخه سواری ایران از وضعیت خارج شده و تعیین تکلیف شود .
وی تصریح کرد: در این دیدار مسئولان فدراسیون جهانی دغدغه های خود را مطرح کردند که با گفت و گوهای سازنده  ای  و مطلوبی که داشتیم تفاهم مشترکی حاصل شد که طی آن روندهای آینده فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دستور کار قرار گرفت .
رِییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:روز گذشته در بدو ورود طی دیدار با جیمز مک لود معاون اجرایی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و خانم الیان رئیس دفتر رئیس کمیته بین المللی المپیک گفتگو کردیم.
وی افزود:همچنین مقرر شد تا از صبح  امروز نشست های ما با مدیران و مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک  تداوم داشته باشد که در این دیدارها مباحثی درخصوص همبستگی المپیک(سولیداریتی) ، منشور المپیک و مسائل اجرایی فی مابین مطرح و امیدواریم که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
صالحی امیری در خاتمه ابراز داشت:همچنین بعد از ظهر امروز  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نشستی خواهیم داشت و دیدار با رئیس فدراسیون بین المللی ژیمناستیک نیز از برنامه های بعدی دیگر ما خواهد بود.