به گزارش اکونا پرس،
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تدارک مناسب تیم ملی هندبال بزرگسالان برای رویدادهای پیش رو اظهار کرد: وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران یکی از چهره‌های نامدار هندبال جهان است و بزرگان این رشته از سرمربی تیم ملی هندبال ایران به نیکی یاد می‌کنند و قطعا با حضور او تحول بزرگی در هندبال ایران رخ خواهد داد و شاهد درخشش هندبال ایران خواهیم بود. در نیمکت تیم ملی جوانان نیز شاهد حضور چهره ارزشمندی هستیم و برای جوانان کشورمان در مسابقات پیش رو نیز آرزوی موفقیت داریم.
دکتر صالحی‌امیری افزود: حرکت هندبال با حضور علیرضا پاکدل به عنوان رئیس فدراسیون سرعت زیادی گرفته است و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خود را همواره در کنار فدراسیون هندبال می‌بینند و از این فدراسیون حمایت می‌کنند. تمامی تلاش ما برداشتن موانع از سر راه هندبال است و امیدوارم هم در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و هم در مسابقات قهرمانی جهان شاهد موفقیت و درخشش تیم ملی ایران باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: پاکدل یکی از مدیران با انگیزه و پرتلاش ورزش کشور است و در این مدت شاهد حرکت رو به جلوی هندبال ایران با حضور ایشان هستیم. واقعیت این است که پاکدل یکی از مدیران بیش فعال ورزش است و گاهی بیش از اندازه شاهد تلاش و فعالیت او هستیم و به همین خاطر سرعت پیشرفت هندبال در این چندسال اخیر شتاب گرفته است.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خطاب به ملی پوشان گفت: چه در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بگیرید و چه نتیجه مطلوب به دست نیاید اهمیتی زیادی ندارد و مهم تلاش شما و فدراسیون است که در مسیر درستی در حال حرکت است. البته اگر تیم‌های هندبال در مسابقات پیش رو نتیجه خوبی بگیرند قطعا پاداشی را از سوی ما دریافت خواهند کرد.
در این دیدار علیرضا پاکدل رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیرمقدم به رئیس کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: از دکتر صالحی‌امیری برای حمایت‌هایی که همواره از هندبال ایران دارند صمیمانه قدردانی می‌کنم. در دوره حضور دکتر صالحی‌امیری بیشترین حمایت از هندبال صورت گرفت و این اتفاق بسیار برای هندبال ایران ارزشمند است.
 
وی افزود: حضور ریاست کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم های ملی یک دلگرمی و انگیزه برای ملی پوشان است. تمامی تلاش ما سربلندی هندبال کشور است و خدا را شاکریم که در مدت زمان اخیر شاهد موفقیت های پی در پی هندبال از جمله کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، کسب اولین مدال جهانی تاریخ هندبال و کسب شش سهمیه مسابقات قهرمانی جهان بوده ایم.
 
پاکدل همچنین به حضور پیمان فخری به عنوان ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ایران در کمیته ملی المپیک نیز اشاره کرد و گفت: در دوره حضور پیمان فخری اتفاقات خوبی برای تیم‌های ملی کشور از جمله هندبال افتاده است و صمیمانه از زحمات ایشان سپاسگزاریم.
 
همچنین سید رضا مهدوی مدیر تیم‌های ملی مردان ایران نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط فدراسیون هندبال و کمیته ملی المپیک در پشتیبانی از تیم‌های ملی اظهار کرد: خوشحالیم که هندبال ایران حرکت رو به جلویی پیدا کرده است و امیدواریم با ادامه یافتن و البته افزایش حمایت‌های شاهد پیشرفت هرچه بیشتر هندبال ایران باشیم.
 
شاهو نصرتی لژیونر تیم ملی هندبال ایران نیز به نمایندگی از بازیکنان حاضر اظهار کرد: ما همیشه برای تیم ملی ایران و پرچم کشورمان جنگیده‌ایم، در حال حاضر نیز پول نمی‌ خواهیم اما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و رسانه ها حمایت می خواهیم. ما هیچ چیزی از دیگر رشته ها کم نداریم و انتظار توجه و حمایت بیشتر داریم.
در پایان این دیدار اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان عکسی را به یادگار با رئیس کمیته ملی المپیک ایران انداختند و پیراهن تیم ملی هندبال ایران منقش به امضای بازیکنان و اعضای کادر فنی را به دکتر صالحی‌امیری اهدا نمودند.
همچنین از سوی رئیس فدراسیون هندبال لوح تقدیری به پاس تلاش‌های پیمان فخری به عنوان رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک به وی اهدا شد.

در این بازدید عبدالحمید احمدی مشاور رییس کمیته نیز حضور داشت.