به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی روز یکشنبه 23 مرداد با چهار دیدار پیگیری شد.

در گروه زنان تیم‌‌های ترکیه و ایران با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند و کامرون و جمهوری آذربایجان نیز برگزار کننده دیدار رده‌ بندی شدند.

در گروه مردان نیز تیم ملی ب ایران موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد و کامرون میزبان مسابقات (ترکیه) را از پیش رو برداشت و حریف ایران در فینال شد.

آخرین روز مسابقات والیبال مردان و زنان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (دوشنبه 24 مرداد) با چهار دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت 11:30 دیدار رده‌بندی مردان (جمهوری آذربایجان – ترکیه)

ساعت 14:30 دیدار رده‌بندی زنان (جمهوری آذربایجان – کامرون)

ساعت 17:30 دیدار نهایی مردان (ایران – کامرون)

ساعت 20:30 دیدار نهایی زنان (ایران – ترکیه)

گفتنی است، تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود.

والیبال مردان ایران سه مدال طلای بازی همبستگی کشورهای اسلامی را در پرونده کاری خود دارد و شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب در رقابت‌های قونیه به دنبال کسب چهارمین طلای ایران در این مسابقات هستند که تنها یک گام با آن فاصله دارند.