به گزارش اکونا پرس،

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه 8 شهریورماه) در سالن همایش های صدا و سیما با حضور سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه قهرمانی ورزش وزارت ورزش و جوانان و 73 عضو مجمع فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا حسن کامرانی فر گفت: لازم می‌دانم موضوع مهمی را مطرح کنم. در روند انتخابات نامه‌هایی به فدراسیون فوتبال رسید و بررسی‌هایی انجام شد. یکی از نامه‌هایی که به دستمان رسید و ساعت ۲۲:۳۰ شب از سوی کمیته بدوی بی پاسخ ماند و در نهایت بر اساس بندهای اساسنامه اطلاعیه‌ای صادر شد. همچنان معتقد هستم یکسری موارد رعایت نشد و موضوعاتی در بحث اساسنامه رعایت نشد. بعد از آن اعضای هیات رئیسه جلسه گذاشتند و اعلام کردند که این مجمع برگزار شود. جامعه فوتبال حضور دارند و من هم به احترام شما آمدم و به هر حال تصمیم بر این شد که جلسه برگزار شود. عزیزان تصمیم گرفتند و ما هم موضوعات خودمان را مطرح کردیم. در آینده درباره مواردی که پیش خواهد آمد پاسخگو خواهم بود.

وی ادامه داد: بعد از قرائت دستور جلسه، رای گیری توسط کمیته بدوی انجام می‌شود و من هم از حضورتان مرخص خواهم شد. بعد از دستور جلسه، سخنرانی جناب آقای پولادگر، معاونت محترم ورزش و جوانان را خواهیم داشت. سپس سخنرانی سرپرست محترم فدراسیون فوتبال و تعیین سه نفر برای تایید صورت جلسه، تعیین سه نفر برای شمارش آرا و انتخاب رئیس، نواب رئیس و یک عضو هیات رئیسه را خواهیم داشت.

مهدی تاج با کسب ۵۱ رای از ۸۰ رای ماخوذه برای دو سال و نیم رئیس فدراسیون فوتبال شد.

همچنین میرشاد ماجدی ۲۵ رای و عزیز محمدی ۴ رای به دست آوردند.