به گزارش اکونا پرس،

وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی ایران با فنلاند در تورنمنت دوستانه شش جانبه فوتسال تایلند گفت:قبل از شروع صحبتها خوشحالم که هم بازى دوران قدیم خود را اینجا میبینم که به عنوان سرمربى تیم ملى فوتسال ویتنام در این تورنمنت حضور دارد. تمریناتمان را به مدت 15 رومز شروع کرده ایم و خود را براى حضور در تورنمنت اصلى که جام ملتهاى فوتسال آسیا کویت ٢٠٢٢ است، آماده می کنیم.

وى در ادامه افزود: قصد از حضور در این تورنمنت دوستانه این است که نقاط ضعف و قوت تیم را پیدا کنیم و بتوانیم آنچه که هدف و خواسته مان در مسابقات جام ملتهاى آسیا است، به آن برسیم.

سرمربى تیم ملى فوتسال درباره دیدار با تیم ملى فوتسال فنلاند تاکید کرد: با احترام به همه تیم هاى حاضر، تیم ما نسبت به مسابقات جام جهانى گذشته با تغییرات زیادى از بازیکنان همراه بوده است و  با نسل جدید و بازیکنان جوان در این تورنمنت حاضر شده ایم . مى دانیم بازى مقابل فنلاند، بازى فیزیکى خواهد بود و همانطور که در ابتدا گفتم هدف ما از حضور در این تورنمنت، آماده سازى بهتر تیم براى جام ملتهاى آسیاست.

وى همچنین در مورد تیم ویتنام افزود: ویتنام با مربى و کادر فنى جدید خود یکى از حریفان سرسخت ما در مسابقات آسیایی است.

شمسایى در پایان گفت : با شرکت در این تورنمنت میخواهیم که به شاکله اصلی تیم برسیم و حضوری پرقدرت در مسابقات جام ملتهاى فوتسال آسیا ٢٠٢٢  داشته باشیم.

شمسایی: بازی فیزیکی برابر فلاند خواهیم داشت