به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره حضور هواداران و رسانه ها در قطر گفت: رسانه های گروهی، عوامل اجرایی و هواداران در سه گروه از روز گذشته (یکشنبه 29 آبان ماه) وارد دوحه شدند. علی‌رغم مشکلاتی که درباره اسکان و تردد وجود داشت خدا را شکر شرایط بهتر شده است و تا چند ساعت دیگر عازم ورزشگاه هستیم. اعضای تیمی که از فدراسیون آمده، آماده می‌شوند تا تمام قد از تیم ملی حمایت کنند و با یک نتیجه خیلی خوب خستگی چند روزه همه ما رفع شود و خوشحالی به مردم ایران تقدیم شود.

وی درباره بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان برابر انگلیس گفت: در آستانه یکی از مهمترین بازی‌های تیم ملی قرار داریم. خیلی خوشبین هستم و اعتقاد دارم که بازیکنان ما توانایی این را دارند که یک افتخارآفرینی بزرگ را رقم بزنند. در بازی اول مقابل انگلیس، نتیجه‌گیری دور از دسترس نخواهد بود و فکر می کنیم بازی خیلی خوبی از تیم ملی امروز شاهد باشیم.

سرپرست دبیرکلی در پایان اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان این پتانسیل را دارد که از سد انگلیس عبور کند و پس از کسب نتایج مد نظر برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنیم.