به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پرونده شکایت مسعود عسگری وند از باشگاه فردوس قم، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

با توجه به شکایت محمد محسن ایران دوست از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 208 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت محمد نوروزی از باشگاه شاهین بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

در پرونده شکایت علی فاتح انجیرکی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 918 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 63 میلیون و 612 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 6 میلیارد و 962 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت صابر تقی زاده از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 540 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.