به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست باحضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و دکترمهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته و رئیس کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک و سایر اعضاء این کمیسیون برگزار شد.

در ابتدا دکتر فرهادی زاد ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارش مختصری از فعالیت دوساله کمیسیون زنان ارائه کرد و برگزاری کلاس های آموزشی جانشین پروری، همایش های زنان و ورزش ، برگزاری نشست های تخصصی با همکاری دانشگاه های مختلف، برگزاری جشنواره های انتخاب ورزشکاران برتر اخلاق و شرکت در سمینار روسای کمیسیون های ورزشی زنان آسیا را از اهم فعالیت ها برشمرد. 

در ادامه نشست اعضاء کمیسیون ضمن معرفی خود، پیشنهادات لازم به منظور اداره کمیسیون، دور جدید فعالیت ها و پیگیری های اعضاء کمیسیون در این ارتباط  را مطرح کردند.
همچنین در بخش دیگری از نشست گزارشی از نشست روسای کمیسیون های زنان و ورزش آسا از سوی دکتر مهرانی ارائه و مصوبات این نشست  برای اطلاع اعضاء مطرح شد. 
در پایان جلسه محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن تشکر از حضور اعضاء و آرزوی موفقیت کمیسیون زنان بمنظور دستیابی به اهداف، توجه اعضا را به مواردی به شرح زیر جلب کرد. 
-برون سپاری فعالیت ها و استفاده از نیرو های انسانی موجود در آکادمی ملی المپیک و همچنین همکاران مدیریت های تحت پوشش المپیک جهت اجرایی نمودن برنامه های کمیسیون
-توجه به طرح موضوعات اثرگذار وبرنامه های ماندگار و پیگیری برا مصوب نمودن قوانین موثر در ورزش زنان 

در خاتمه احکام اعضاء کمیسیون زنان و ورزش توسط رئیس کمیته ملی المپیک اهداء شد.