به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت محمد دادرسی از باشگاه سپیدرودرشت، کمیته وضعیت با توجه به اینکه دعوی خواهان مشمول مرور زمان است مستند به بند 6 ماده 26 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی خواهان صادر کرد.

*در پی شکایت علی نبی زاده از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت آرمان میردورقی از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 500 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت افشین علیزاده از باشگاه مس سرچشمه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت ناصر رضایی از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون و 980 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت اکبر آفاقی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 96 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 20 میلیون و 928 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.  همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال قرار رد کرد.