به گزارش اکونا پرس،

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از  خود نشان داده‌اند. پرسپولیس با شکست دادن الجزیره و استقلال هم با شکست دادن ذوب آهن توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند و در این مرحله باید به ترتیب برابر الدحیل و السد قطر به میدان بروند.

روزنامه الشرق قطر نوشت که بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس در جام جهانی 2018 روسیه زیر ذره بین سرمربیان خارجی السد و الدحیل قرار دارند.

الشرق نوشت: استقلال با چهار بازیکن در تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایران بیشترین نماینده را دارد. روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مجید حسینی و پژمان منتظری، چهار بازیکن استقلال در تیم‌ ‌ملی هستند، این‌ در حالی است که پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن دارد. این شش بازیکن سهم بسزایی در درخشش استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود آنها مرحله به یک چهارم نهایی داشته‌اند.

در ادامه‌  گزارش الشرق آمده است: جمال بلماضی و فریرا سرمربیان السد و الدحیل تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را زیر ذره بین دارند، چرا که باید بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به خوبی زیر نظر قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنند.  دیدار السد و الدحیل برابر نماینده‌های ایران بسیار سخت خواهد بود، چرا که آنها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند که در جام جهانی در سخت ترین گروه به میدان خواهند رفت و تجربه کسب می‌کنند. بازی کردن برابر تیم‌های قدرتمند پرتغال، اسپانیا و مراکش اصلا آسان نیست اما کی روش به کیفیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس ایمان دارد.