به گزارش اکونا پرس،

بعد از عبور سخت از ون‌پارس اصفهان در ضربات پنالتی، پرسپولیسی‌ها در اصفهان موفق شدند سپاهان را با شکست تلخ مواجه کنند تا یکی از مدعیان اصلی جام را کنار بزنند.

شاگردان یحیی گل محمدی روز گذشته نیز موفق شدند گل گهر را در خانه شکست دهند تا اکنون طبق قرعه تیم هوادار تهران را برای حضور در فینال روبروی خود ببینند. تیمی که با ساکت الهامی در بازی برگشت لیگ آنها را شکست داده و معادلات قهرمانی را در آن مقطع کاملا علیه این تیم کرده بود.

اکنون اما پرسپولیس در شرایطی باید برنامه خود برای تقابل با هوادار تهران را در نیمه نهایی دنبال کند که هشت بازیکن این تیم در خطر محرومیت از فینال قرار گرفته‌اند. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی هشت بازیکنی هستند که طی دو دیدار اخیر مقابل گل گهر و سپاهان از داور کارت زرد گرفته‌اند و در صورتی که هر کدام از آنها در این مرحله با کارت مواجه شوند، بازی فینال را از دست خواهند داد و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیم خود باشند.

شرایطی که طی هفته‌های اخیر در لیگ برتر نیز این تیم را تهدید کرده و آنها با نفرات پرشمار در آستانه محرومیت بازی‌ها را پشت سر گذاشته‌اند و تنها میلاد سرلک از بازی آتی تیمش مقابل پیکان محروم شده است.