نوشهر در غرب استان مازندران قرار دارد و به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری، در بیشتر اوقات سال میزبان مهمانانی از نقاط مختلف دنیا است. انتخاب بیشتر گردشگران برای اقامت در این شهر، ویلا نوشهر است؛ چرا که دسترسی بسیار خوبی به جنگل و دریا دارد و همجواری و نزدیکی اقامتگاه‌ها با طبیعت، لذت سفر را برای گردشگران دوچندان می‌کند.

اگر عاشق سفر به جایی کوهستانی با جنگل‌های انبوه و سرسبز هستید، بندر نوشهر، گزینه بسیار مناسبی به این منظور است. یکی از دلایل اصلی که باعث شده است تا نوشهر انتخاب بسیاری از گردشگران باشد، نزدیکی آن به تهران و چالوس است. بسیاری از مسافران در سفرشان به چالوس، از آنجا به نوشهر هم می آیند و از طبیعت منحصر به فرد این شهر لذت می برند.

بندر نوشهر، علاوه بر سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع، با داشتن جنگل‌های مثال زدنی و منحصر به فرد، نیز مورد توجه گردشگران قرار دارد. یکی از جاذبه‌های برجسته در اطراف این شهر، جنگل سی‌سنگان است که با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود، هر ساله گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کند. جنگل سی‌سنگان با همراهی دریا و ساحل خزر، ترکیبی زیبا و دیدنی را به نمایش گذاشته است. این جنگل به‌عنوان یکی از مناطقی با تنوع طبیعی بسیار، امکانات گردشگری مناسبی را برای گردش و طبیعت‌گردی فراهم آورده است.

جنگل سی‌سنگان با آب و هوای معتدل و زیبایی‌های طبیعی منحصر به فردش، برای علاقه‌مندان به طبیعت، یک مقصد آرامش‌بخش است. مسیرهای پیاده‌روی در این جنگل، امکان لذت بردن از زیبایی‌های دور از شهر و استراحت در طبیعت را به گردشگران می‌دهند. اما جالب‌تر اینکه ساحلی که در کنار این جنگل واقع شده، تازگی و جذابیت دوچندانی به این مکان اضافه کرده است. از منظره‌های طبیعی تا فعالیت‌های آبی مختلف، جنگل سی‌سنگان به بازدیدکنندگان خود تجربه‌ای فراموش نشدنی را هدیه می‌دهد.

مقصدی برای تفریح و خوش‌گذرانی با طبیعتی جانانه با اجاره ویلا نمک آبرود

Untitled1

 

نمک آبرود، یک شهرک توریستی پرطرفدار در شمال کشور است، که با شهر چالوس 12 کیلومتر فاصله دارد و جزو بهترین شهرهای استان مازندران به حساب می‌آید. این منطقه علاوه بر داشتن آب و هوایی دلپذیر و محیطی سرسبز، دارای جاذبه‌های فراوانی مانند تله‌کابین نمک آبرود، پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد، و دامنه جنگلی کوه مدوبن است که با ایجاد چشم‌اندازهایی فوق‌العاده، توجه و نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کنند.

شهرک نمک آبرود با بخشی اختصاصی برای شهرسازی و امکانات متنوع تفریحی مانند تله کابین، پیست دوچرخه‌سواری، مرکز تفریحی ساحل دریا و زمین اسکیت، امکانات لذت‌بخشی را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین با وجود امکانات رفاهی همچون مراکز خرید، رستوران‌ها، ویلاهای اجاره‌ای، تالار پذیرایی و غیره، نمک آبرود بهترین مقصد برای تفریح و تجربه آرامش و سکوت در طبیعتی جادویی است.

تله‌کابین نمک آبرود، یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. این تله‌کابین در سال ۱۳۷۲ به بهره‌برداری رسید و توانست با ارائه یک تجربه خاص در خط یک خود، قابلیت دسترسی به قله‌های زیبا و تماشای چشم‌اندازهای دیدنی جنگل و دریای خزر را برای گردشگران فراهم کند. به واسطه این تله‌کابین، گردشگران می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی به قله مدوبن بروند و از دیدن زیبایی‌های چشمگیر طبیعت و مناظر خیال‌انگیز اطراف لذت ببرند.

خط دو تله‌کابین نمک آبرود نیز با کابین‌هایی در ظرفیت 6 نفره، تا قله بکر دیوحمام امتداد دارد و طول آن به 1700 متر می‌رسد. این قله آب و هوایی بسیار دلپذیر و چشم‌اندازهایی خارق‌العاده دارد و با امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب، محیطی دل‌انگیز برای گشت‌وگذار در آغوش طبیعت را ارائه می‌دهد.

به عنوان یک گردشگر و مسافر، شما می‌توانید با اجاره ویلا نمک آبرود، لحظاتی دل‌انگیز و آرامش بخش را در آغوش طبیعت بی‌نظیر این منطقه تجربه کنید. ویلا نمک آبرود با امکانات رفاهی مناسب، بهترین انتخاب برای استراحت و تفریح در این منطقه گردشگری زیبا است.

تجربه اقامت خاطره‌انگیز در طبیعت سرسبز در مازندران

Untitled2

 

استان مازندران، با زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیر و آب‌وهوای معتدل در نوار ساحلی جنوبی دریای خزر، همواره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته در ایران شناخته می‌شود.

 با دارا بودن ۳۳۸ کیلومتر نوار ساحلی، دامنه‌های جنگلی و کوهستانی، رودخانه‌های پر آب، چشمه‌های آب‌معدنی، آبشارها و غارهای دیدنی، این منطقه همواره میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و خاص در دل طبیعت هستند. اجاره ویلا مازندران نیز از گزینه‌های محبوب برای اقامت در این منطقه به شمار می‌آید.

تالاب میانکاله یکی از زیبا ترین جاهای دیدنی مازندران که در میان دو استان مازندران و گیلان است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان برای تماشای پرندگان مهاجر و طبیعت زیبای این تالاب به میانکاله سفر می‌کنند. این جاذبه گردشگری زیبا میزبان انواع پرندگان مهاجر است. در هنگام بازدید از این تالاب می توانید سوار بر قایق شوید و از مناظر طبیعی نهایت لذت را ببرید.