لزوما بهترین و لوکس ترین هتل‌های قشم گران قیمت نیستند و شاید بتوانید با صرف هزینه کمتر، یکی از این هتل ها را رزرو کنید و سفر مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشید.

البته در فصل های پاییز و زمستان، قیمت رزرو هتل های قشم چندان بالا نیست و می توانید با بودجه محدود یکی از بهترین هتل های قشم را رزرو کنید.

اگر امکانات و ویو هتل برای شما مهم است، این مقاله را بخوانید. چرا که قصد داریم شما را با چند مورد از هتل های خوب قشم که دارای امکانات خوب و ویوی بی نظیر هستند، آشنا کنیم.

بهترین هتل های قشم با امکانات و ویوی خوب

قشم با دریای نیلگون خودش دل هر مسافری را می برد. اگر طرفدار خرید لباس و اجناس مختلف با قیمت مناسب هستید، کافیست که در فصل پاییز و زمستان به قشم سفر کنید. در این فصل هم هوا دلپذیر است، هم امکان خرید انواع لباس و پوشاک برای شما فراهم شده است. می توانید پس از یک خرید اقتصادی به لب دریا بروید و از هوای دلپذیر و نسیمی که به صورت شما می وزد، نهایت لذت را ببرید. اما در نهایت وقتی خسته از بازار و دریا بر می گردید، به چه چیزی نیاز دارید؟

یک هتل خوب می تواند خستگی روز را از تن شما به در کند. هتل های قشم تنوع بالایی دارند. از هتل های جمع و جور داخل شهر بگیرید تا هتل های نزدیک به دریا. قطعا این بودجه شما است که تعیین می کند به سراغ کدام هتل ها بروید. ولی در ادامه مقاله نیز قصد داریم شما را با بهترین هتل های قشم که هم امکانات خوبی دارند، هم ویوی آن ها جذاب است، آشنا کنیم.

اتاق دو تخته هتل آرتا قشم

  1. هتل آرتا قشم

یکی از بهترین هتل های قشم با امکانات عالی و البته قیمت مناسب، هتل آرتا قشم است. این هتل 4 ستاره در نزدیکی دریا واقع شده و برخی از اتاق های آن دارای ویو دریا هستند. بنابراین می توانید در هر ساعت از شبانه روز از صدای دریا لذت ببرید و غروب و طلوع خورشید را از اتاق خودتان در هتل مشاهده کنید. این هتل 4 ستاره دارای امکانات تفریحی زیادی از جمله استخر، باشگاه ورزشی و ... نیست. ولی اتاق های مدرن و بزرگی دارد تا بتوانید به راحتی در آن ها استراحت کنید.

همه اتاق های هتل آرتا قشم دارای امکاناتی از جمله چای سبز، تلویزیون، تخت خواب های راحت، سرویس بهداشتی و حمام و ... می باشند. می توانید از اینترنت رایگان در این هتل 4 ستاره قشم استفاده کنید. علاوه بر آن این هتل دارای رستوران و کافی شاپ نیز هست که در هر ساعت از روز می توانید از نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه این هتل استفاده کنید.

  1. هتل آتامان قشم

اگر به دنبال یک هتل قشم با امکانات کامل می گردید که ویوی بی نظیری نیز داشته باشد، هتل آتامان قشم یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و اتاق های آن دارای ویو دریا هستند. همه اتاق های این هتل دارای امکانات مختلفی از جمله تخت خواب، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی و ... هستند تا بتوانید با خیالی راحت در اتاق های خودتان استراحت کنید.

امکانات بیرون از اتاق هتل آتامان قشم متنوع است. اول اینکه می توانید از رستوران و کافی شاپ این هتل با ویوی بی نظیر استفاده کنید و وعده ها و میان وعده های خودتان را در هتل میل کنید. علاوه بر این مورد این هتل امکان برگزاری جلسات کاری را برای مسافرین فراهم کرده است و دارای اتاق کنفرانس می باشد.

در این هتل سالن بیلیارد برای بازی قرار دارد. همچنین اگر ورزشکار هستید و باید هر روز تمرینات ورزشی حرفه ای داشته باشید، باید بدانید که این هتل دارای باشگاه ورزشی کوچکی نیز هست.

اتاق دوتخته هتل ساحل طلایی قشم

  1. هتل ساحل طلایی قشم

به دنبال یک هتل استخردار در قشم با ویوی دریا می گردید؟ هتل ساحل طلایی قشم بهترین گزینه برای شما است. این هتل در نزدیکی دریای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است و ساحل اختصاصی دارد. بنابراین اگر می خواهید آفتاب بگیرید و یا ساعت ها در کنار ساحل راه بروید، این هتل با در اختیار گذاشتن ساحل اختصاصی بهترین گزینه برای شما است.

هتل ساحل طلایی قشم یک هتل 4 ستاره است که دارای رستوران و کافی شاپ می باشد. می توانید وعده های غذایی خودتان را بدون نیاز به خارج شدن از هتل میل کنید. اتاق های این هتل دارای فضای نسبتا قدیمی هستند. اما به لطف بازسازی که در این هتل انجام شده است، در آن احساس راحتی خواهید داشت.

ویوی اتاق های هتل ساحل طلایی قشم رو به دریا است. می توانید صبح ها با صدای دریا از خواب بیدار شوید و شب ها با لالایی دریا به خواب بروید. منظره غروب و طلوع خورشید از پنجره های این هتل بسیار دیدنی هستند.

  1. هتل ارم قشم

هتل ارم قشم یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که با 4 ستاره خود می تواند امکانات بسیار متنوعی را به شما ارائه کند. این هتل در محیطی آرام واقع شده و لذت یک سفر آرامبخش را برای شما تداعی می کند. اتاق های متنوع و تمیز این هتل شما را شگفت زده می کنند. این هتل دارای ویو محوطه و رو به شهر است. البته محوطه این هتل بسیار خاص بوده و با ظاهر مدرن و سرسبز خودش شما را شگفت زده می کند. با این حال اگر در رستوران دو طبقه این هتل غذا میل کنید، می توانید دریای نیلگون خلیج فارس را نیز مشاهده کنید. از پنجره برخی از اتاق های هتل ارم قشم نیز می توانید دریا را مشاهده کنید.

هتل ارم قشم دارای امکانات بسیار زیادی است. از رستوران و کافی شاپ بگیرید تا سالن ماساژ و بیلیارد که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید. در این هتل امکان برگزاری جلسات و همایش ها نیز فراهم شده است. هتل ارم قشم امکان استفاده از اینترنت رایگان را برای مسافرین خود فراهم کرده است. این هتل دارای مهد کودک نیز هست. بنابراین، اگر قرار است با کودک خودتان به قشم سفر کنید و می خواهید چند ساعتی او را به یک جای مطمئن بسپارید، مهد کودک هتل با پرسنل مجرب در اختیار شما است.

رستوران هتل مارینا۱ قشم

5.هتل مارینا 1 قشم

همه هتل های معرفی شده تا به الان به عنوان هتل های 4 ستاره امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خودشان قرار می دادند. اما حالا می خواهیم هتلی را به شما معرفی کنیم که در کنار داشتن امکانات عالی، خوش قیمت نیز هست. هتل مارینا 1 قشم یکی از هتل های 3 ستاره قشم است. این هتل قشم امکانات خوبی را به شما می دهد. از اینترنت رایگان بگیرید تا اتاق های نسبتا بزرگ و جادار با امکانات متنوع. برخی از اتاق های این هتل نیز دارای وان در حمام خودشان هستند که می توانید آن ها را رزرو کنید.

هتل مارینا 1 قشم در نزدیکی دریا و امکانات تفریحی قشم قرار گرفته است، اما فاصله آن با دریا به قدری نیست که بتوانید از پنجره های این هتل به راحتی دریا را مشاهده کنید. اما ویوی بی نظیر برخی از اتاق های این هتل که رو به محوطه هستند، دل شما را باز می کنند. این هتل دارای یک رستوران اختصاصی نیز هست که می توانید انواع غذاهای خوشمزه را در آن میل کنید. کافی شاپ و چایخانه هتل مارینا نیز پذیرای شما عزیزان برای میان وعده ها هستند. این هتل دارای پارکینگ رایگان نیز هست که اگر با ماشین به قشم سفر می کنید، این یک حسن در هتل برای شما محسوب می شود.

رزرو بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

این روزها بسیاری از مردم به دنبال رزرو اینترنتی هتل با قیمت مناسب هستند تا بتوانند در هزینه های سفر خودشان صرفه جویی کنند. خوشبختانه با وجود سایت های مختلف، این امکان برای افراد فراهم شده است و می توانند بدون دغدغه بهترین هتل های قشم را به صورت اینترنتی رزرو کنند. اگر قصد رزرو اینترنتی هتل های قشم را دارید، می توانید به سایت بوکینگ مراجعه کنید. در این سایت امکان رزرو آنلاین و معتبر هتل های معرفی شده با قیمت مناسب وجود دارد. فقط کافیست که تاریخ ورود و خروج خودتان را به هتل مشخص کنید و پس از پرداخت هزینه، سند رزرو هتل قشم را دریافت نمایید.