به گزارش اکونا پرس،

نکته حائز اهمیت درخصوص این جشنواره تابستانی ارائه تسهیلات سفر به گردشگران است . این تصمیم به گفته برنامه ریزان این طرح درپی توسعه وتسهیل سفرهای داخلی ، جلوگیری از خروج ارز و حمایت از جزیره کیش به عنوان کالای ایرانی در حوزه گردشگری است.

آنچه مسلم است ایجاد انگیزه وغنا بخشی به جشنواره تابستانی کیش محور اصلی جشنواره امسال است تا با ارتقاء فرهنگی جشنواره وبهره گیری از فرهنگ های کشورهای کهن وشهرهای ساحلی، گردشگران تصویری متفاوت از جشنواره تابستانی درکیش ببینند.

ارائه کارت های هدیه به گردشگران نیزکه درپی مشارکت فعالانه بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش وعزمی همگانی برای تحول گردشگری این جزیره روی داده اقدامی دیگر است که نشان می دهد علاوه برتوسعه برنامه های جشنواره، حمایت از مسافران درشرایط امروز کشور نیز از چشم برنامه ریزان جشنواره تابستانی کیش دور نمانده است.

از سویی دیگر تلاش مسئولان کیش برای تهیه هدایا و اعتماد سازی بین گردشگران درانجام وعده ها اقدام ارزنده دیگری است که در دستور کار قرار گرفت و دراین جشنواره به گفته مسئولان گردشگری کیش تماهی هدایا از پیش خریداری شده وبه محض مشخص شدن برندگان به آنان اعطامی شود.

جشنواره تابستانی کیش در کنار همه فراز وفرودها ، تلاشی جمعی برای توسعه گردشگری داخلی ، رونق اقتصادی و رفاه عمومی است. دراین جشنواره با راهبری سازمان منطقه آزاد کیش همه فعالان حوزه های مختلف درجزیره کیش دست به دست هم داده اند تا طرحی نو دراندازند و از شرایط کنونی به عنوان فرصتی برای توجه به ظرفیت های داخلی و افزایش گردش مالی و گردشگری درکشور بهره گیرند.

لازم به ذکر جشنواره تابستانی کیش با برگزاری برنامه های مختلف از 8 تیر درجزیره کیش آغاز به کار کرد وتا 15 شهریور ادامه دارد. برگزاری هفته های فرهنگی برای 4 کشور، نمایشگاه وجشنواره های شهرهای ساحلی، برگزاری جنگ ها وکنسرت ها، اجرای مسابقات شاد خانوادگی، اهدای هدایا به قید قرعه و اعطای کارت های هدیه به تمامی مسافران کیش از برنامه های جالب توجه دربیست ویکمین جشنواره تابستانی کیش است.