به گزارش اکونا پرس،

علی عرب در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر کیش برگزار شد، از این شورا به عنوان نمایندگان مردم و یار و همراه این شرکت در رفع مشکلات شهروندان جزیره کیش یاد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، کسب رضایتمندی شهروندان است افزود: شورای شهر می تواند به عنوان یک کارگروه تخصصی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد و در تمام امور، ایده ها، توانمندی ها و نیازهای شهروندان را به مسئولان این شرکت منتقل کند.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزاری جلسات مستمر با اعضای شورای شهر را از اقدامات موثر در بررسی و پیگیری مسائل موجود جزیره کیش دانست و اظهار داشت: مواردی که در این جلسات مطرح می شود در چارچوب مقررات و اختیارات شرکت و منابع موجود، مرتفع خواهد شد.

علی عرب گفت: در نیمه دوم امسال به لحاظ شرایط مساعد آب و هوایی، عملیات اجرایی بسیاری از پروژه ها در حوزه های عمرانی و امور شهری ادامه می یابد و در تلاش هستیم پروژه های نیمه تمام را تا پیش از دهه مبارک فجر و عید نوروز تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

شرفی رییس شورای شهر کیش نیز ضمن اشاره به نگاه مثبت دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تحقق مناسبات جامعه مدنی و مشارکت مردمی در جزیره کیش، گفت: باید برای کاهش فاصله بین مردم با مسئولان با هدف کسب رضایتمندی و برآورده کردن مطالبات به حق آنها، تلاش کرد.

رییس شورای شهر کیش، انتصاب مدیران جوان و با انگیزه را عامل مهمی در راه توسعه و رونق همه جانبه کیش خواند و بیان کرد: مدیران می توانند به واسطه نیروی جوانی ارتباط موثری با مراجعان برقرار کنند و در جهت رضایتمندی شهروندان واجرای بهتر امور با ایجاد رابطه ای نزدیک و دوسویه  بین مردم و مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش که در حکم یک شهرداری انجام وظیفه می کند نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر کیش در تمام شورای های جزیره دارای کرسی است افزود: در این مدت اعضای شورای شهر کیش به عنوان نمایندگان شهروندان در جلسات متعدد با نهادها و ارگان های مختلف جزیره کیش حضور داشته و اعمال نظر کرده اند.

شایان ذکر است، تکمیل پروژه های فرهنگسرای بزرگ کیش، مصلی، ساختمان راهنمایی و رانندگی، روکش آسفالت و پیاده رو سازی معابر، ترمیم و بهسازی پیست دوچرخه سواری، مدرسه  شریف، خط کشی معابر، بروز رسانی و نصب تابلوهای ترافیکی، احداث ساختمان جدید دادگستری و دو مدرسه جدید از جمله اقدامات گسترده شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در نیمه دوم سال 97 است که در این نشست به آنها اشاره شد.