به گزارش اکونا پرس،

 فرزین حقدل افزود: سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته 11 تا 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
حقدل گفت: با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد شیلاتی سیستان و بلوچستان در پرورش میگو، ماهی، صید ماهی، ماهی قفس و صنایع وابسته و هم‌چنین ورود این شرکت به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار برای توسعه این ظرفیت در سواحل مکران؛ امسال با حضوری پررنگ در نمایشگاه بین‌المللی شیلات ایران حضور پیدا خواهیم کرد.
وی افزود: دو برند تن ماهی ماکا و مکوران که تا پیش‌ازاین به‌صورت اختصاصی برای بعضی نهادها و ارگان‌ها تولید می‌کرد، امسال برای اولین بار در این نمایشگاه به بازدید عموم گذاشته می‌شود تا با جذب سرمایه‌گذاران و تاجران این برند در قالب‌ها و کلاس‌های مختلف در کل کشور توسعه یابد.
مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار افزود: هم‌چنین ظرفیت‌های شیلاتی سیستان و بلوچستان در قالب یک بسته سرمایه‌گذاری تحت عنوان شهرک شیلات منطقه آزاد چابهار در این نمایشگاه به بازدید گذاشته می‌شود؛ در این شهرک 200 هکتاری قرار است تمام فعالیت‌های شیلاتی از تولید غذا، مولد و لارو میگو و ماهی تا پرورش ماهی و میگو، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش در بازارهای ملی و بین‌المللی به‌صورت یکجا تعریف شود.