به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم که ساعت 10 صبح یکشنبه 9 دی با حضور مردم مومن و ولایتمدار ومسئولان  جزیره کیش در مصلای بزرگ جزیره  برگزار شد سردار احمد وحیدی با گرامیداشت 9 دی و اشاره به نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی از جنس انبیاء الهی با رسالت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: رهبر کبیرانقلاب ، کشور را از ظلمت به سمت نورالهی، عدالت و مهدویت برد ودراین راه اتفاقات مهم بسیاری افتاد . روزهای بزرگ ونقاط عطف مهمی شکل گرفت که باید این نقاط عطف را گرامی داشت . 22 بهمن و 15 خرداد از جمله این نقاط عطف درمسیر انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: به فرموده خداوند باید این روزها را برای اهل عبرت گرامیداشت  زیرا مسیر حرکت از ظلمت به سمت نور مسیر راحتی نیست ومشکلات، مصائب و شیاطین زیادی در این راه هستند که باید با صبر واستقامت از آنها گذر کرد همانگونه که درمسیر انقلاب با گذر ازاین مشکلات به پیروزی رسیدیم.

سردار وحیدی با اشاره به وقایع 9 دی که با حمایت بنیادهای صهیونیستی ودرجهت اختلاف افکنی در قالب انتخابات 1388 رخ داد گفت: دشمنان ما تلاش کردند نظام وکشور را زیرسوال ببرند درحالیکه بعد از گذشت سی سال از انقلاب انتخابات با مشارکت 85 درصدی مردم برگزار شد که گویای انقلابی گری و ولایتمداری مردم  کشور ما است.

وی درپایان 9 دی را مظهر تجلی وحدت ملی و بصیرت مردم ایران دانست وگفت: 9 دی نقطه عطف تقابل راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار واوج درخشش رهبری هوشمندانه، مدبرانه و مهربانانه رهبر فرزانه کشورمان بود.