به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از مکاتبات صورت گرفته با مرکز مدیریت پیوند استان هرمزگان، از شهریور  97 پایگاه پیوند اعضا در بیمارستان کیش فعال و در اولین اقدام اطلاع رسانی و  ثبت نام از علاقمندان به دریافت کارت اهدای عضو انجام شد.

با استقبال شهروندان بیش از هفتصد نفر تا کنون ثبت نام کردند که در نخستین دوره ، پانصد کارت برای داوطلبان صادر شد . متقاضیان می توانند از ساعت 8 تا 14 هر روز با مراجعه به واحد پیوند اعضای بیمارستان کیش کارت اهدای عضو خود را دریافت کنند.

تمامی داوطلبان اهدای اعضا می توانند پس از ثبت نام ،تکمیل فرم های مربوط و ارائه مدارک لازم جهت صدور و دریافت کارت اهدای عضو خود به واحد پیوند اعضای بیمارستان کیش مراجعه کنند. با توجه به  آمادگی واحد پیوند اعضای بیمارستان کیش برای نام نویسی دریافت کارت اهدای عضو نیز علاقمندان می توانند با شماره 10- 07644459400 تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت بیمارستان کیش به آدرس www.kishhospitalfz.com اطلاعات لازم را جهت امور مختلف درمانی کسب کنند.

گفتنی است در بیست هشتم مردادماه سال جاری، خانواده جوان 21 ساله ای با نام احسان کمالی فر در پی مرگ مغزی فرزند خود جهت اهدای اعضای او به بیماران نیازمند اعلام آمادگی کردند. با هماهنگی های انجام شده با مرکز مدیریت پیوند استان فارس پس از طی مراحل قانونی و حضور تیم برداشت عضو شیراز در کیش ،کبد و دو کلیه جوان مرگ مغزی را برای اهدا به بیماران نیازمند وکاندیدای پیوند برداشت کردند.