از طریق سایت دلتابان می توانید تور ارمنستان ارزان را برای سفر خود تهیه کنید. بهترین زمان برای سفر با تور ارمنستان ارزان را می توان فصل های بهار و تابستان دانست. با انتخاب این تور می توان سفری خاطره انگیز با قیمتی بسیار مناسب داشت.

تور ارمنستان ارزان

 

می توان گفت تقریبا هر مسافر و گردشگری که قصد سفر به ارمنستان را دارد، به دنبال تور ارمنستان ارزان قیمت است. از جمله فاکتورهای مهم در هر سفر، هزینه سفر می باشد که موجب می شود مسافران به آن توجه بسیار داشته باشند. در سایت هایی که عرضه تور ارمنستان را انجام می دهند، معمولا این تور با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. مسافران می توانند از طریق سایت دلتابان رزرو تور ارمنستان را انجام دهند. پس از اینکه متقاضیان تور ارمنستان وارد سایت دلتابان شدند با مشاهده طیف گسترده ای از انواع تورهای ارمنستان به راحتی می توانند تور مورد نظر خود را انتخاب کرده و آماده سفر به ارمنستان شوند.

قیمت تور ارمنستان ارزان با توجه به موارد گوناگونی تعیین خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما، تاریخ سفر، مدت زمان سفر، هزینه اقامت، نوع ایرلاین و هتل انتخاب شده برای اقامت از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تور ارمنستان هستند. مسافرانی که تور ارمنستان از سایت دلتابان را تهیه می کنند با خرید این تور می توانند به تفریح و گردش در این کشور پرداخته و از دیدن جاذبه های آن نهایت لذت را ببرند و سفری به یادماندنی داشته باشند. همچنین باید ذکر کرد که ارزان بودن قیمت این تور به این معنا نیست که کیفیت تور کم باشد، بلکه ممکن است در برخی از مواقع با توجه به شرایط مختلفی این تور ارزان تر به فروش برسد. 

رزرواسیون هتل های خارجی

یکی از اقدامات مهمی که لازم است هر گردشگر و مسافر پیش از سفر خود انجام دهد، رزرو هتل خارجی مورد نظر در مقصد می باشد تا سفر خود را با خیال آسوده تری انجام دهد و مشکلی از بابت اقامت خود نداشته باشد. ارمنستان دارای هتل های مختلفی است که هر کدام از این هتل ها با در نظر گرفتن نوع خدمات و امکاناتی که در اختیار مهمانان خود می گذارند، از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. اگر مسافران از بابت هزینه سفر مشکلی نداشته باشند، در هتل های 5 ستاره ارمنستان که دارای امکانات لوکس و بسیار خوبی هستند، اقامت راحتی می توانند داشته باشند.  گردشگران تور ارمنستان ارزان می توانند با مراجعه در سایت دلتابان یکی از هتل های این مقصد را که دارای قیمتی متناسب با بودجه سفر آنها باشد، برای خود تعیین کنند. بدون شک اقامت در هتل های ارزان تر موجب کم کردن هزینه های سفر خواهد شد. هاستل ها و اقامتگاه هایی که در ارمنستان ساخته شده اند، یک محل ارزان برای اقامت مسافران این تور خواهند بود. رزرواسیون آنلاین کمک می کند تا مسافران محل اقامت خود را به راحتی انتخاب نمایند و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

 

2

بلیط هواپیما تور ارمنستان ارزان

یکی از مشکلاتی که برای مسافران در فصول پر گردشگر وجود دارد، تهیه بلیط هواپیما است. معمولا در این ایام یافتن بلیط مورد نظر خود کمی مشکل خواهد بود. از این رو بهتر است که مسافرانی که قصد سفر با تور ارمنستان ارزان را دارند، قبل از سفر خود به فکر تهیه بلیط هواپیما ارمنستان باشند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند. ممکن است در هنگام برگشت نیز امکان تهیه بلیط هواپیما برای مسافران وجود نداشته باشد، پس بهتر است که بلیط برگشت را نیز قبل از شروع سفر رزرو کرد. سایت دلتابان یکی از سایت هایی است که با مراجعه به آن شما می توانید به راحتی بلیط هواپیما برای تور ارمنستان ارزان را رزرو کنید. آب و هوا، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، خدمات ارائه دهنده توسط شرکت پروازی، تاریخ سفر و نوع پرواز از عوامل مهمی هستند که روی قیمت بلیط هواپیما ارمنستان تاثیر می گذارند.

بلیط هواپیما چارتر ارمنستان

از دیگر اقدامات بسیار مهمی که لازم است پیش از سفر با تور ارمنستان ارزان انجام داد، خرید پرواز چارتر است. این بلیط در کلاس پروازی و قیمت های مختلفی به فروش می رسد. زمان سفر و نوع ایرلاین مورد نظر از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت تور ارمنستان هستند. در صورتی که مسافران بخواهند با هزینه های اندک سفر خود را انجام دهند و تور ارمنستان ارزان را برای سفر خود انتخاب کنند، باید به فکر تهیه بلیط هواپیما ارزان تر باشند. برای مسافرانی که زمان سفر چندان مهم نیست، بلیط هواپیما چارتر گزینه بسیار خوبی برای سفر خواهد بود. شما با تهیه این نوع بلیط می توانید سفر خوب و فراموش نشدنی به ارمنستان داشته باشید و از دیدن جاذبه های شگفت انگیز این کشور لذت ببرید.

3

ویژگی های بلیط چارتری ارمنستان

یکی از انواع بلیط های هواپیمایی که می توان برای سفر به ارمنستان انتخاب کرد، بلیط چارتری یا لحظه آخری است. این نوع بلیط ها را یک آژانس مسافرتی به منظور خالی نماندن صندلی های پروازی به صورت یکجا خریداری کرده و در لحظات آخر پیش از پرواز به فروش می رسانند. از این رو بهتر است مسافرانی که به دنبال تور ارمنستان ارزان هستند و برای آنها زمان سفر چندان مهم نیست، بلیط هواپیما چارتر را انتخاب کنند. بلیط های چارتری دارای تفاوت هایی با بلیط های سیستمی هستند و از مهمترین تفاوت آنها قیمت این نوع بلیط ها است. معمولا بلیط های چارتری دارای قیمت ارزان تری نسبت به بلیط های سیستمی هستند. همچنین در این نوع بلیط ها امکان کنسل کردن بلیط وجود ندارد و لازم است که مسافرانی که قصد دارند با بلیط چارتری ارمنستان سفر کنند، همیشه آمادگی سفر را داشته باشند. لازم به ذکر است که ارزان بودن قیمت این نوع بلیط ها چیزی از کیفیت خدمات ارائه دهنده کم نمی کند.‌ 

آب و هوای ارمنستان

از نظر آب و هوایی باید گفت که ارمنستان از جمله کشورهای سرد دنیا محسوب می شود. گرمای هوا در این کشور از اردیبهشت تا مهر شروع می شود. در ماه های تیر و مرداد ممکن است که دمای هوا در ارمنستان به بالای ۴۰ درجه سانتی گراد نیز برسد. سردترین زمان های سال در ارمنستان ماه های دی، بهمن و اسفند است و مسافران تور ارمنستان ارزان باید در سفر خود در این زمان از سال لباس گرم به همراه داشته باشند. فصل تابستان بهترین زمان برای تفریح در کشور زیبای ارمنستان می باشد. از نظر آب و هوایی بهترین زمان برای سفر به ارمنستان اوایل ماه تیر و همچنین اواسط ماه شهریور و اواخر ماه فروردین تا اوایل ماه آبان می باشد. در شهر ایروان متوسط دمای هوا بسیار متغیر بوده و از نظر آب و هوایی این کشور نسبت به دیگر مقصدهای گردشگری در دنیا دارای رتبه ۴۰ از ۱۰۰ می باشد. 

راهنمای سفر با تور ارمنستان ارزان

ارمنستان از جمله مقصدهای گردشگری پرطرفدار در میان ایرانیان می باشد. ارمنستان با وجود مردم مهمان نواز و تاریخ 3000 ساله ای که دارد یک گزینه بسیار خوب برای گردشگران از تمام نقاط دنیا می باشد. در سال های اخیر این کشور نقش پررنگی در زمینه گردشگری داشته است. مردم این کشور دارای زبان رسمی ارمنی هستند. البته در این کشور زبان های انگلیسی و روسی نیز رایج می باشد. واحد پول ارمنستان درام است و پایتخت آن شهر ایروان نام دارد. از نظر اختلاف ساعت با ایران ارمنستان حدود نیم ساعت از ایران جلوتر می باشد. فرودگاه مهم ارمنستان فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است.