تور مشهد برای اکثر افرادی که به این شهر سفر می کنند، توری زیارتی محسوب می شود، اما با این حال اقامت در یک هتل لوکس و راحتی در طول سفر، خواسته بیشتر زائرین می باشد. بنابراین هتل لوکس بسیاری نیز در این شهر ایجاد شده اند که اغلب در عنوان پنج ستاره فعالیت می کنند.

هتل های پنج ستاره نه تنها در تور مشهد، بلکه در تمامی تور های موجود از مقاصد گردشگری، قیمت های بالا تری نسبت به دیگر هتل ها دارند. از این رو به دلیل هزینه های بالا، ممکن است افرادی از رزرو و اقامت در هتل های پنج ستاره منصرف شوند. ما در این مقاله یکی از مناسب ترین هتل های پنج ستاره در شهر مشهد با قیمت مقرون به صرفه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد و سعی داریم تا سفری مطابق با علایق شما را رقم زنیم.

 

نمای خارجی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد، مناسب ترین هتل پنج ستاره

هتل سی نور مشهد به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب در شهر مشهد فعالیت می کند. این هتل از سال 1393 وارد رقابت با هتل های پنج ستاره در این شهر مقدس شد و توانست به دلیل کیفیت بالا و هزینه کمتر نسبت به دیگر هتل ها جایگاه بالایی در بین زائرین به دست آورد.

هتل سی نور مشهد هم تراز با هتل های پنج ستاره مانند هتل قصر بین الملل و یا هتل درویشی مشهد نمی باشد و نمی توان آن را مقایسه کرد. اما با این حال امکانات عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که با توجه به لِول و قیمت، می تواند خشنودی و رضایت را به شما عزیزان هدیه دهد.

بیشتر بدانید : چطور با قیمت مناسب هوایی به مشهد سفر کنیم ؟

سوئیت رضوی، گران قیمت ترین واحد اقامتی هتل سی نور مشهد

هتل سینور مشهد از نظر موقعیت مکانی حدود 15 دقیقه با حرم فاصله دارد. از این رو در واحد های اقامتی این هتل به غیر از سوئیت رضوی، امکان دید به حرم مطهر رضوی وجود نخواهد داشت. بنابراین برای آن دسته از افرادی که علاقه مند هستند هنگام استراحت از ویوی آرامش بخش بارگاه رضوی استفاده کنند، اتاق های رضوی بهترین پیشنهاد می باشد.

10d2c867-7751-4e8d-83cd-954ff16217c5

 

سوئیت رضوی هتل سی نور مشهد

سوئیت های رضوی در هتل سی نور مشهد به دلیل دید به حرم و البته دیزاین شیک، دارای قیمت گران ترین نسبت به دیگر واحد های اقامتی در این هتل می باشد. امکانات رفاهی نیز در این اتاق ها به طور کامل در نظر گرفته شده است که راحتی را به مهمانان عزیز هدیه خواهد داد. با اقامت در سوئیت های رضوی می توانید خاطره ای به یادماندنی را در کنار عزیزان خود رقم زنید.

هتل سی نور مشهد را از چه سایتی رزرو کنیم؟

هتل سی نور مشهد همانطور که گفته شد قیمت مناسب ترین هتل پنج ستاره در شهر مشهد است که خدمات عالی را در اختیار شما و عزیزان گرامی قرار می دهد. اما با این حال می توانید با انتخاب یک سایت معتبر مانند سایت پرشین هتل، حتی این هزینه را نیز کمی کاهش دهید تا سفری مقرون به صرفه و راحت را تجربه کنید. به عنوان مثال برای رزرو گران قیمت ترین واحد های اقامتی در هتل سی نور مشهد می توانید با استفاده از تخفیفات ویژه، بسیاری از هزینه ها را کاهش دهید. اینگونه تور مشهد با کمترین قیمت و اقامت در هتلی لوکس را رقم خواهید زد و رضایت کامل را از سفر خود به دست می آورید.

ba16c6d9-577f-4ba3-abae-96c0db820806

تاق رویال هتل سی نور مشهد

چرا پرشین هتل را برای رزرو تور مشهد انتخاب کنیم؟

سایت پرشین هتل www.epersianhotel.com با دارا بودن شعبه مرکزی در شهر مشهد و همچنین مزیت های ویژه مانند پشتیبانی 24 ساعته، ارائه تخفیفات ویژه، کارشناسان حرفه ای، اطلاعات دقیق کسب شده به صورت حضوری و .... بهترین انتخاب برای رزرو تور مشهد و یا هتل های مشهد می باشد. پیشنهاد می کنم پیش از رزرو حتما از کارشناسان و متخصصان این سایت به صورت تلفنی مشورت های لازمه را کسب کنید تا بتوانید رزروی مطمئن را انجام دهید. تیم زحمت کش سایت پرشین هتل به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 05138095 و 05138096 آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.