به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در متن پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاکنهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر و فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای تلاشگرانی که با کوشش جهاد گونه و خدمت خالصانه، عشق و ایمان را به مردم ارزانی داشتند و خدمات شایانی را به جامعه ارائه دادند.

همزمان شدن هفته دولت با ایام ماه محرم و همزمانی شهادت شهیدان رجایی و باهنر با قیام امام حسین(ع) نشانه ای قابل توجه است چرا که خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.

دولت‌ مردان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشتند و همواره در کنار مردم بودند، آن ها در ادامه این مسیر برای ساختن ایرانی آباد هم پیمان شده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد، و در این میان سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با هم افزایی و همراهی در ساختن آینده ای روشن، نقش آفرینی می کند و چشم انداز توسعه همه جانبه کشور خواهد بود. 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه همکاران پرتلاش خود تبریک عرض نموده و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون داخلی و بین المللی را از خداوند متعال خواستارم.

علی اوسط اکبری مقدم

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی